Gå til innhold

Bare venstre side av headsetet fungerer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har testet 2 forskjellige headsets på PCen og på begge to fungerer bare venstre side når de er koblet til dataen. Jeg testet begge to også på MP3-spilleren min, og der fungerer alt som det skal. Så det kan bare være PCen som er problemet. Noen forslag til hvordan jeg kan fikse det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg plugget det til og med ut og inn flere ganger bare for å være sikker, og vred pluggen litt rundt for å se om det var der problemet kunne ligge, men nei.

Okei, da er det nok brudd eller dårlig kontakt i en ledning i pcen. Bærbar eller stasjonær?

Lenke til kommentar

Nei, bruker den foran, siden det er mer praktisk. Dessuten er ikke kabelen på det headsetet jeg vanligvis bruker på dataen lang nok til å rekke helt bak.

Ok.

Prøv å åpne kabinettet og prøv å rør på kablene som går frem i kabinettet. Får du lyd i hele headsettet da?

Lenke til kommentar

Da vet du at lydkortet fungerer, og at ditt OS\din programmvare sender ut lyd til begge kanaler.

Da er det muligens noe feil med kabelen frem til kabinettet, men heller en knapp på at pluggen fremme i kabinettet ditt er gåen. har opplevd det ofte, tåler ikke mye med mindre det er god kvalitet på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...