Kea Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei. Jeg har testet 2 forskjellige headsets på PCen og på begge to fungerer bare venstre side når de er koblet til dataen. Jeg testet begge to også på MP3-spilleren min, og der fungerer alt som det skal. Så det kan bare være PCen som er problemet. Noen forslag til hvordan jeg kan fikse det? 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er du sikker på at du har fått pluggen helt inn i pcen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, jeg plugget det til og med ut og inn flere ganger bare for å være sikker, og vred pluggen litt rundt for å se om det var der problemet kunne ligge, men nei. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, jeg plugget det til og med ut og inn flere ganger bare for å være sikker, og vred pluggen litt rundt for å se om det var der problemet kunne ligge, men nei. Okei, da er det nok brudd eller dårlig kontakt i en ledning i pcen. Bærbar eller stasjonær? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det er en stajonær PC. 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er en stajonær PC. Ok. Bruker du lydinngangen bak på pcen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Nei, bruker den foran, siden det er mer praktisk. Dessuten er ikke kabelen på det headsetet jeg vanligvis bruker på dataen lang nok til å rekke helt bak. 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nei, bruker den foran, siden det er mer praktisk. Dessuten er ikke kabelen på det headsetet jeg vanligvis bruker på dataen lang nok til å rekke helt bak. Ok. Prøv å åpne kabinettet og prøv å rør på kablene som går frem i kabinettet. Får du lyd i hele headsettet da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 prøv å koble i baki pc'en å se om det er lyd i begge kanaler da. om det er det så har du funnet problemet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Prøvde det nå nettopp, og der funker begge sidene. Da er vel problemet en ledning inne i PCen? 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Prøvde det nå nettopp, og der funker begge sidene. Da er vel problemet en ledning inne i PCen? Ja, den som er kobla til hovedkortet og som går frem til der du kobler inn headsettet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da vet du at lydkortet fungerer, og at ditt OS\din programmvare sender ut lyd til begge kanaler. Da er det muligens noe feil med kabelen frem til kabinettet, men heller en knapp på at pluggen fremme i kabinettet ditt er gåen. har opplevd det ofte, tåler ikke mye med mindre det er god kvalitet på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå