Rolfemann Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Eirik og Finn Jarle har fått kloa i noen påkostede instrumenter til Playstation. Vi tester Logitech Wireless Guitar og Logitech Wireless Drum Controller. Se videoen Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Med tanke på at prisen for kort tids siden på de "luksus" instrumentene hadde falt helt i kjelleren hos blant annet komplett og andre nettbutikker så er de verdt det. Tror ikke jeg ga mer en 500kr for trommesettet og det samme for gitaren.. Det har en helt annen følelse av kvalitet en plastik crappet som følger med orginalt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe, jeg liker den fantastisk uengasjerte stilen når dere spiller band hero AtW Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Med tanke på at prisen for kort tids siden på de "luksus" instrumentene hadde falt helt i kjelleren hos blant annet komplett og andre nettbutikker så er de verdt det. Tror ikke jeg ga mer en 500kr for trommesettet og det samme for gitaren.. Det har en helt annen følelse av kvalitet en plastik crappet som følger med orginalt. Wii-versjonen da? Såvidt jeg kunne se lå gitaren på 895. Har veldig lyst på en sånn selv, lei av gitarer og trommesett som ikke funker. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hos Komplett akkurat nå: Logitech Guitar for Wii kr.399 Xbox 360 kr.895 PS3 kr.895 For et par uker siden kostet ihvertfall Xbox 360 og PS3 gitaren kr.449 Det var da jeg kjøpte meg en Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Morsomt, men ikke vært det. Ikke trommesettet i allefall. Kjøp heller et brukbart elektronisk trommesett. Når man skal bruke såpass med penger så er man allerede på et såpass høyt nivå som expert at man kan ta det enda videre som å lage sin egen beats på elektroniske trommesett Greit at det koster en del mer. men igjen får du utbytte i egen musikk komposisjon. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vel, ingen beskuldar Dykk for å ha rytme såfall. Noko betre anmeldelse enn tidlegare. Dykk er på rett veg, sjølv om noko av vitsane dett på døve øyre for min del. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er det bare jeg som synes Finn Jarle er prikk lik den Australske poker-spilleren Tony G? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ser ut som om de skjeder livet av seg Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjøpte en gitar fra komplett, den kom i posten i dag. Xbox-versjonen kommer i en grell oransje-farge, men gitaren er likevel riktig så pen. Den er utrolig god å spille på. "Fret buttons" er eksepsjonelt gode, og lette å trykke inn, og gitaren har den beste star power/start-knappen jeg har borti i allefall. Alt i alt er jeg svært fornøyd med kjøpet, til tross for den stive prisen. (Ble 1000 kroner medregnet frakt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg