Gå til innhold

Test av Logitech-instrumenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at prisen for kort tids siden på de "luksus" instrumentene hadde falt helt i kjelleren hos blant annet komplett og andre nettbutikker så er de verdt det.

Tror ikke jeg ga mer en 500kr for trommesettet og det samme for gitaren.. Det har en helt annen følelse av kvalitet en plastik crappet som følger med orginalt.

Lenke til kommentar

Med tanke på at prisen for kort tids siden på de "luksus" instrumentene hadde falt helt i kjelleren hos blant annet komplett og andre nettbutikker så er de verdt det.

Tror ikke jeg ga mer en 500kr for trommesettet og det samme for gitaren.. Det har en helt annen følelse av kvalitet en plastik crappet som følger med orginalt.

Wii-versjonen da? Såvidt jeg kunne se lå gitaren på 895.

Har veldig lyst på en sånn selv, lei av gitarer og trommesett som ikke funker.

Lenke til kommentar

Morsomt, men ikke vært det.

Ikke trommesettet i allefall.

Kjøp heller et brukbart elektronisk trommesett.

Når man skal bruke såpass med penger så er man allerede på et såpass høyt nivå som expert at man kan ta det enda videre som å lage sin egen beats på elektroniske trommesett

Greit at det koster en del mer. men igjen får du utbytte i egen musikk komposisjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en gitar fra komplett, den kom i posten i dag. Xbox-versjonen kommer i en grell oransje-farge, men gitaren er likevel riktig så pen. Den er utrolig god å spille på.

"Fret buttons" er eksepsjonelt gode, og lette å trykke inn, og gitaren har den beste star power/start-knappen jeg har borti i allefall.

Alt i alt er jeg svært fornøyd med kjøpet, til tross for den stive prisen. (Ble 1000 kroner medregnet frakt)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...