Gå til innhold

Diskusjon rundt helikopterkjøring i BC2

Anbefalte innlegg

Helikopter er AWSOME! Det rocker gata hardt. Sammen med en kompis om teamchat er dette awsomere :D Jeg pleier å styre mens en jeg kjenner skyter. Han ender somregel opp med 3000 poeng bare i kills, mens jeg hamstrer litt assist points. Begge er engineers og reparasjonstiden er lik null :p Gøyalt, gøyalt, gøyalt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trudde ikke man kunne fikse helikopteret mens man satt inni det.. Går ikke på x360 hvertfall sist jeg prøvde.

Helikopteret må fly veldig sakte i luften så kan nr 4-5 i setet reparere fra innsiden, gjør det hele tiden på PC :thumbup:

For ikke og snakke alle killsan man får med Carl Gustav fra helikopteret på hardcore mode :ohmy:

Lenke til kommentar

Trudde ikke man kunne fikse helikopteret mens man satt inni det.. Går ikke på x360 hvertfall sist jeg prøvde.

Helikopteret må fly veldig sakte i luften så kan nr 4-5 i setet reparere fra innsiden, gjør det hele tiden på PC :thumbup:

Jeg har også lagt merke til at man ikke kan holde powertoolen på samme sted, at man må flytte den rundt litt. Skal dog sies at jeg ikke har lagt merke til om dette er i samsvar med helikopterets fart (er mer adrenalinpumpa og OH SHIT OH SHIT MÅ REPARERE STRESSA NÅ)

Lenke til kommentar

Har spilt en del i helikopter nå, og vi fant ut at powertoolen bare fungerer hvis man er nær bakken. Funker fint å fly litt tilbake og fly nært vannet, så vil det være fiksa på et blunk.

Har forøvrig gjort noen veldig gode runder med helikopter, men la merke til at han som kjører ikke får i nærheten av like mye poeng som de andre som sitter på. Jeg kan ha en gunner som får 40+ pins, mens jeg som styrer får stusslige 2. Nå handler BC2 mye om teamwork, og det er gøy å kjøre, men jeg synes de kunne gitt litt mer rewards til han som tar seg bryet med å styre helikopteret.

Endret av Woof
Lenke til kommentar

Syns heli er sånn ca sånn det trenger å være :)

Gunner plukker Inf og jeg plukker tanks med hellfire

Syns de verste fiendene er team mates :) Så sinnsykt FAENS plagsomt når alle står å camper TOW bare for å skyte ned heli når man letter så man får spinn på heli

Lenke til kommentar

er mer komfortabel med å fly det heliet som man slipper å skyte med som pilot. bruker da piltastene i stedet for musa til å navigere med og får til å holde det veldig stødig og fint. får sklidd bra sidelengs så de på sidene kan skyte.

men med mus som kontroll går det som regel til P. kansje siden jeg har noe høy sens :roll:

Lenke til kommentar

Både UAV og Helikopterpilot er roller som gir lite belønning. Jeg spillte et par runder som medic i går og lå på toppen av scoreboard hver runde på grunn av kills, heals og revives. Spillte en runde hvor jeg utelukkende sto med UAV (ble ikke skutt ned pga long range optics og hjelpsom enginer som fikset UAV når det ble skadet. Selv om jeg gav mye hjelp til laget ved å skyte hull i veggen til COM-stasjonene og spotte fiender konstant fikk jeg særdeles lite xp. Jammen bra det er artig å være pilot ellers ville ingen orket det.

Lenke til kommentar

Både UAV og Helikopterpilot er roller som gir lite belønning. Jeg spillte et par runder som medic i går og lå på toppen av scoreboard hver runde på grunn av kills, heals og revives. Spillte en runde hvor jeg utelukkende sto med UAV (ble ikke skutt ned pga long range optics og hjelpsom enginer som fikset UAV når det ble skadet. Selv om jeg gav mye hjelp til laget ved å skyte hull i veggen til COM-stasjonene og spotte fiender konstant fikk jeg særdeles lite xp. Jammen bra det er artig å være pilot ellers ville ingen orket det.

Du tar så feil å si at helikopterpilot gir lite xp.. UAV kan kanskje gi lite xp uansett om man er god eller ikke, men Apache for eksempel er en xp gruve. Hvis jeg får tak i helikopter og får med en passasjer sanker jeg lett 15+ kills, et par veichel kills, en haug med assists og ender kanskje opp med 2500+ bare med heliet. ;)

Lenke til kommentar

Virker som om de har "dummet" ned helikopteret en del i forhold til BF2, hvor man kunne gjøre de mest sinnssyke manøvrene. Var jo nesten bedre å være alene enn å være to i helikopteret der.

Synes det er bra jeg, heliet er veldig kraftig i de rette hendene.

So true! Er kanskje greit og, hadde det vært lett å fly heli så hadde vel alle campet det :p

Tviler sterkt på at det blir barrel rolls eller loops med heli i BC2 nei :)

Lenke til kommentar

Må nok revurdere det jeg sa om helikopter og xp tidligere. Jeg og en annen spiller hoppet inn i et helikopter i går kveld. Har ikke veldig mye erfaring med kampflygning, men kan nok til ikke å fly baklengs oppned inn i fjellveggen. Fikk etterhvert god dreis på missiler og med en god passasjer holdt vi alene igjen motlaget. Utrolig artig når man faktisk får til å styre helikopteret fremfor å kjempe mot det for ikke å gå i bakken. Smidig og rask liten sak.

Hadde dog vært utrolig kjekt med en modus hvor man kunne trent på slikt alene eller kun med venner. Slik det er nå er det nesten altid 2-3 tards som hopper opp og ned og venter på at helikopteret skal komme hele runden. Deretter flyr de det selvsagt inn i nærmeste tårn, vegg eller hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...