Gå til innhold

TG- Billettsalget....Herregud så tragiskt patetiskt det er !

Anbefalte innlegg

Hvorfor i granskauven måtte TG folka driite seg ut å byne med det party ticket.net tullet når billetservice funka bra?Har sittet siden kl 18.00 å nå er klakka ca 21.02å har kommet så langt til valg av betalings form....får bare The page cannot be displayed opplegget hver gang jeg trykke next....

PATETISKT!!!!!

Skam dere TG-folk....detta var latterlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yez! der er jeg helt enig med deg i!

Det var jo dømt til lå gå ned!

Burde jo klare å gardere seg når de VISTE at det kom til å bli sånn pågang!

Billettservice er jo mye mer seriøse og stabile saker!

menmen, går seg vel til tenker jag..

(burde ikke gå ut med eksakte tidtspunktet, da hadde de kanskje ungått dette!)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-28 21:06, propel skrev:

Hvorfor i granskauven måtte TG folka driite seg ut å byne med det party ticket.net tullet når billetservice funka bra?Har sittet siden kl 18.00 å nå er klakka ca 21.02å har kommet så langt til valg av betalings form....får bare The page cannot be displayed opplegget hver gang jeg trykke next....

PATETISKT!!!!!

Skam dere TG-folk....detta var latterlig!

Er det ikke like tragisk å sitte i flere timer for å sikre seg billett? Når man kan fikse det på noen få minutt dersom man bare tar å venter litt? Hvis du venter til etter jobb/skole i morra så tar det deg noen få minutt og du får garantert billett. Dem går ikke så sinnsykt fort. Dog, er du litt småparanoid så kan du jo vente til litt senere i kveld?

Lenke til kommentar

Eru gærn??

Har endelig fixsa billet --- 21.35 -----

Endeli skal jei på TG!!...Har ikke vert der siden 96 å hvert år etter så har jeg aldri klart å få tak i billetter...MEN NÅÅÅÅ!!!!!!!

MUHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA!!!

Lenke til kommentar

weeee

har vært på The Gathering EN gang ... i 199 hmmmm var det 96 eller 94 ??

var i alle fall i "gamle dager før PC-en tok over i stedet for Amigaen"

*mimre mimre*

da jeg hadde Amiga 1200 med 1230 akselleratorkort med scsi ..... modda amigaen så jeg fikk plass til en 340 mb ide disk og en 200 mb scsi disk .... det var tider d

Lenke til kommentar

Jeg har vært der de siste årene, og til deg som lurer på hvor organiserte det er, det ser ut som de lærer av sine feil, men det er alltid kaotisk.

Jeg foreslår at du drar dit tidlig, for jeg har sett en tendens til at folk kommer bittelitt etter åpningen og tror at de skal slippe rushet.

De har jo en plan over når tingene skjer, men jeg glemmer dem hver eneste gang. De er ikke så flinke med å "minne" deg på hva som skjer og de forskjellige deadlinene.

Btw. I år skal jeg ikke på TG. Føler at jeg har blitt litt gammel til det. Å høre på popcorn 24-7, ikke i år. :wink:

Husk å ta med nok Cola/Battery/Redbull eller hva du foretrekker. Søvn blir det ikke mye av. Det som kanskje er litt lurt er å sove når ingen sover. Da er nettet raskest og du får en deilig soveplass.

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn en annen vei enn det som sto på Tg sin side(hvor jeg ikke kom inn)

Gikk inn på tg02.partyticket.net

Kom inn på no time. (kl.19.30)

MSI K7T-266 PRO-R

AMD Athlon 1400MHz

512 DDR-ram

Plextor PX-W2410TA CD-RW

Toshiba DVD

[ Denne Melding var redigert av: Sjenever på 2002-01-29 03:54 ]

Lenke til kommentar

Jah! Jeg skjønner heller ikke hvorfor i helvete de måtte byte fra den gode gamle billettservice! Huff... De burde i hvertfall sjekka hvor mye den ***** partyticket.net serveren tålte... skal jo ikke bryte sammen av 1500 pers! Menmen... Fikk i hvertfall billett jeg da :wink: Har aldri vært der før, så detta skal bli gøy! Hehe

Lenke til kommentar

Jeg synes opplegget er GENIALT!! Vi slipper billetthaier, vi slipper folk som bestiller 100 billetter og legger det ut på qxl og henter akkurat så mange han/hun har fått solgt for 1000,-. Man "får" billetten med en gang, man slipper å sitte i telefon i en halvtime for å komme igjennom ( mye bedre og kunne sitte foran pc'n og webbe etc enn å konstant sitte med telefonrøret og man slipper maset med å hente billetter på posten... Finnes jo **** nesten ikke postkontor igjen i norge.

Seff hadde dem litt start problemer... men hva **** kan man regne med når 5000 personer konstant sitter og trykker refresh?? Linja må jo tryne da.

CrZy_T

Lenke til kommentar

Hei!

Fekk tak i bilettar i år også eg.. :wink:

Blir 5års jubileum på meg no..

Vel,rekner med at Kandu folka lærer av partyticket.net nede tida til neste gang..

Men,så må ein huske på at det tok ei tid å få tak i biletter i fjor også.

Eg ringte billettservice(i fjor) rett etter at dei opna og stod i telefonkø i nermare ein halv time.Fra mobiltelefon(!)...

Synest det er ok på TG.Men,det var kjekkare før..

No virker det som om folk reiser mest for å spille spill online for ein forholdvis billig penge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...