13375k1133z Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg får ikke mailskjemaet til å fungere skikkelig i IE på følgende nettside : http://simply-freelance.moo.no/ Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse problemet? Har ikke hatt et slikt problem sålenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Installer Firefox, så får du i tillegg en raskere nettleser. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tipper det kan være den <h4> taggen som ligger rett under Kontaktskjema headeren. Bruk heller CSS til å lage plass enn   Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Installer Firefox, så får du i tillegg en raskere nettleser. Innenfor webutvikling hjelper det fint lite å lage en webside som bare funker i en browser. Ontopic: Ville gjort noe med alt tomrommet som genereres ved hjelp av det ser ikke bra ut.. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Dette er litt pirkete og sikkert ikke hjelpsomt i det hele tatt men Når du skal sende en prisforespørsel på et oppdrag, prøv å vær så konkret som mulig. Det tar normalt opp til en dag før du får svar spørsmålene dine. så burde det vel være .. får svar på spørsmålene dine. Endret 9. mars 2010 av lordbost Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Dette er litt pirkete og sikkert ikke hjelpsomt i det hele tatt men Når du skal sende en prisforespørsel på et oppdrag, prøv å vær så konkret som mulig. Det tar normalt opp til en dag før du får svar spørsmålene dine. så burde det vel være .. får svar på spørsmålene dine. Liker litt pirking, takk for at du påpekte denne skrivefeilen! Når det gjelder nettsiden, er det vel greit som påpekt tideligere at nettsiden iallefall funker optimalt på nettleseren som 99%av maskinene har installert. Det er ikke alle som bruker Ff eller chrome Er klar over at det var ille å bruke : <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> Gjorde det bare for å finne ut hvor elementene skulel plasseres, etter har det bare havnet i glemmeboksen Det ser dog ikke ut til at det er dette som er problemet. Håper på fler forslag! Håper på fler forslag til hva jeg kan gjøre! Endret 9. mars 2010 av 13375k1133z Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Bumper denne jeg. "Bump". Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fungerer den ikke i IE eller ser den bare ikke ut i IE? Du har valideringsfeil. Fiks det først. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Fungerer i ie, er bare designfeil ie. ellers ang valideringsfeil, forstår den ikke helt: </FRAMESET> ✉ You forgot to close a tag, or you used something inside this tag that was not allowed, and the validator is complaining that the tag should be closed before such content can be allowed. The next message, "start tag was here" points to the particular instance of the tag in question); the positional indicator points to where the validator expected you to close the tag. finner ikke noe som har med frameset å gjøre jeg... Endret 10. mars 2010 av 13375k1133z Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Installer Firefox, så får du i tillegg en raskere nettleser. Innenfor webutvikling hjelper det fint lite å lage en webside som bare funker i en browser. Hvis den funker i FF så funker den i Chrome, Safari, Opera... Men ikke IE. Så den funker i alle uten om IE! Litt offtopic, men men. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Set verdier i hermetegn. Du har: NAME=mainframe ID=mainframe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå