xibriz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hvorfor skal dusjkabinett være så dyre? Er det noen som vet om noen butikker/nettsteder som har noen helt enkle billige dusjkabinett? Jeg trenger ett helt enkelt kabinett på maks 95*x cm som jeg skal bruke midlertidig (2-3 år) mens jeg sparer til å pusse opp badet. Helst under 5k inkl. blandebatteri. Endret 9. mars 2010 av xibriz Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor skal dusjkabinett være så dyre? Er det noen som vet om noen butikker/nettsteder som har noen helt enkle billige dusjkabinett? Jeg trenger ett helt enkelt kabinett på maks 95*x cm som jeg skal bruke midlertidig (2-3 år) mens jeg sparer til å pusse opp badet. Helst under 5k inkl. blandebatteri. forsøkt finn? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Jepp.. det var bare ett akutelt i Tromsø, men det var for stort. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå