Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Netshop SuperTirsdag/HifiTirsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skuffet selv. Sitter på gjerdet og vurderer ny PC for øyeblikket og ble glad når jeg så Super tirsdag annonsen. Dessverre er den ikke i samme format som før, og tilbudene var stort sett begrenset til Hifi stuff. Bring back timesalg :(

Lenke til kommentar

Veldig mye hifi.. Vi ble lovet mer HW i neste omgang (dvs denne gangen), får se om de klarer å følge opp...

Det var forrige gang, og de fulgte opp på det løftet. Denne gangen har de ikke kommet med noen slike løfter, som jeg vet. Men positivt at det ikke er timesalg, sparer mye tid av dagen, og da er det lettere å vurdere kjøp.

Lenke til kommentar

Veldig mye hifi.. Vi ble lovet mer HW i neste omgang (dvs denne gangen), får se om de klarer å følge opp...

Det var forrige gang, og de fulgte opp på det løftet. Denne gangen har de ikke kommet med noen slike løfter, som jeg vet. Men positivt at det ikke er timesalg, sparer mye tid av dagen, og da er det lettere å vurdere kjøp.

Huff, har tiden gått så fort..? :O Fikk ikke med meg at det ikke var times salg, men greit er det jo. Selv om de skuffer på HW siden...

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg den JBL-subwooferen. Den lå i lista til 2495 kr, men da jeg la den til i handlekurv så sto den på 2795. Noen som opplevde det samme? Jeg prøvde dette før midnatt, bare så det er sagt.

Jeg prøvde å bestille den nå.

Den ligger i listen til 2495. Går jeg inn på produktet så er prisen 3995. Legger jeg den i handlekurven, er den også 3995. Har ventet 10 minutter i telefonen hos Netshop nå uten svar. Dette gjør at jeg (igjen) driter i Netshop og handler et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...