cruzader Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 så på netshop nettop at der var banner for supertirsdag, men virker ikke som det vanlige greiene med timestilbud. SuperTirsdag2010, synest HifiTirsdag passer bedre egentlig. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Må si jeg ble fristet over den JBL subwoofern de har der.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Pokker, hva med ett Logitech Z-2300 sett eller z-5500 på tilbud netshop? (helst z-2300 ) *håperforumbrukerenderesleserdette* Endret 9. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 savner 1,5tb disker eller godsaker til putte i racken har både surround og netbook jo Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble litt skuffet selv. Sitter på gjerdet og vurderer ny PC for øyeblikket og ble glad når jeg så Super tirsdag annonsen. Dessverre er den ikke i samme format som før, og tilbudene var stort sett begrenset til Hifi stuff. Bring back timesalg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Heh...det ble kjøp av JBL subwoofern gitt. Kommer til å få knivblikket fra kona men pytt, pytt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Veldig mye hifi.. Vi ble lovet mer HW i neste omgang (dvs denne gangen), får se om de klarer å følge opp... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har netshop skiftet profil til hifi-nisje-butikk? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Veldig mye hifi.. Vi ble lovet mer HW i neste omgang (dvs denne gangen), får se om de klarer å følge opp... Det var forrige gang, og de fulgte opp på det løftet. Denne gangen har de ikke kommet med noen slike løfter, som jeg vet. Men positivt at det ikke er timesalg, sparer mye tid av dagen, og da er det lettere å vurdere kjøp. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kjøpte også JBL subben... Tror noen kommer til å bli "happy" på meg... Men nå skal jo film føles på kroppen! ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Veldig mye hifi.. Vi ble lovet mer HW i neste omgang (dvs denne gangen), får se om de klarer å følge opp... Det var forrige gang, og de fulgte opp på det løftet. Denne gangen har de ikke kommet med noen slike løfter, som jeg vet. Men positivt at det ikke er timesalg, sparer mye tid av dagen, og da er det lettere å vurdere kjøp. Huff, har tiden gått så fort..? :O Fikk ikke med meg at det ikke var times salg, men greit er det jo. Selv om de skuffer på HW siden... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har netshop skiftet profil til hifi-nisje-butikk? Netshop og Elkjøp er snart det samme. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tenkte å kjøpe meg den JBL-subwooferen. Den lå i lista til 2495 kr, men da jeg la den til i handlekurv så sto den på 2795. Noen som opplevde det samme? Jeg prøvde dette før midnatt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Det ble en Onkyo forsterker på meg. Nå har de forresten Hardware-dager. Ikke så veldig mange ekstreme tilbud, men noen priser som er presset ekstra mye ned. Kanskje spesielt morsomt er USB-kablene som er satt ned 98%. (kostet 45kr, og koster nå 1kr). Link: http://www.netshop.no/Kampanjer09/Forside/hardwaredager/ Endret 17. mars 2010 av pro_odeh Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det ble Onkyo på meg også, klager ikke selv om det bare var 10% så gjør det jo noen hundrelapper, særlig når man "slipper" frakta... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 blir litt skeptisk jeg... Onkyo 607 kosta 2995 på tilbudet, og nå koster den 2990 Bra forsterker skal sies Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 De vil nok selge dem ut siden de nye modellene kommer snart. Ser Komplett også har den på tilbud denne uken til samme pris. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 lian li kassen ned fra 2495 til 895 var koselig pris men stooort Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kanskje spesielt morsomt er USB-kablene som er satt ned 98%. (kostet 45kr, og koster nå 1kr). Link: http://www.netshop.no/Kampanjer09/Forside/hardwaredager/ Cruzader påpekte i den andre tråden at dette er A-B kabler. Ikke det helt store, med andre ord. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tenkte å kjøpe meg den JBL-subwooferen. Den lå i lista til 2495 kr, men da jeg la den til i handlekurv så sto den på 2795. Noen som opplevde det samme? Jeg prøvde dette før midnatt, bare så det er sagt. Jeg prøvde å bestille den nå. Den ligger i listen til 2495. Går jeg inn på produktet så er prisen 3995. Legger jeg den i handlekurven, er den også 3995. Har ventet 10 minutter i telefonen hos Netshop nå uten svar. Dette gjør at jeg (igjen) driter i Netshop og handler et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå