abene Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Voddler er på luften igjen, men ikke for alle samtidig. Les mer Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvem har angrepet Voddler, og hvorfor? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Det var gode nyheiter! Mangelen på søkefunksjon har kanskje vore det største ankepunktet fram til no. Endret 9. mars 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "Videre skal den nye versjonen by på [...] mulighet til å bruke musen." Kanskje jeg er helt på jordet. Men en kunne ikke bruke mus på Voddler.com før? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "Videre skal den nye versjonen by på [...] mulighet til å bruke musen." Kanskje jeg er helt på jordet. Men en kunne ikke bruke mus på Voddler.com før? Jo men ikke i selve programmet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ingen angrep men noen som fant ut hvordan man kunne nedlaste filmene. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Min konto ble aktivert med en gang jeg laget den igår. Det fungerer fint. Clienten fungerer fint også, Selv om jeg faktisk foretrakk den når man bare hadde tastaturet. Var litt kronglete med musa egentlig Fant uansett ingen søkefunksjon.. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Min konto ble aktivert med en gang jeg laget den igår. Det fungerer fint. Clienten fungerer fint også, Selv om jeg faktisk foretrakk den når man bare hadde tastaturet. Var litt kronglete med musa egentlig Fant uansett ingen søkefunksjon.. Det er ingen søkefunksjon i klienten. Bare på voddlers hjemmeside. Endret 9. mars 2010 av Sjenever Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Typisk. Min konto er ikke (re)aktivert enda Jaja. Da får jeg vel se MacGyver og QuackPack i mellomtiden Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, hvilken svartebørs må man innpå for å finne voddler invites.. Skulle gjerne få testa ut denne løsning. Har veldig tro på dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Så man må lage en ny konto for å slippe å vente en uke på å bli reaktivert? For et system.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå