Gå til innhold

Den store Blur-tråden! - Releasedato: 9. April 2010

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å starte en tråd her også om dette spillet, som ser ganske spennende ut.

Blur er et såkalt combat-bilspill, og det kan vel enklest bekrives som en blanding mellom Mario Kart og Burnout utifra det vi har sett av info/screenshots/filmer.

Videosnutt:

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-fast-blur/59392

Screenshots:

blur_screenshot_10_lrg.jpg

blur_screenshot_04_lrg.jpg

blur_screenshot_01_lrg.jpg

blur_screenshot_09_lrg.jpg

Releasedato:

9. April 2010

28. Mai 2010

Gi meg gjerne mer info som jeg kan slenge i denne posten. Her samler vi all fakta, spørsmål, filmer, bilder og kommentarer om spillet.

Update 09.03.2010:

Har motatt nedlasting-key på e-post i dag til XBox 360 Beta Demoen. Blir testing i kveld og tilbakemelding fortløpende! :)

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått prøvd ut beta-demoen litt, og jeg må si dette er et artig og fartsfylt spill! Kan sammenliknes med en blanding av Midnight Club: LA, Burnout og Mario Kart! Å kjøre mot 19 andre motstandere Live er alt annet enn kjedelig! Det mangler ikke på powerups rundt forbi på banen, så eksplosjoner og krasj blir det nok av!

Det som imponerte meg med beta-demoen i seg selv, var at den var rimelig stor! Så det må jo bety at fullversjonen har fryktelig mange biler, baner og spillmoduser!

Mitt terningkast: 5/6

Pluss:

- Heftige effekter

- God grafikk

- Bra fartsfølelse

- Opptil 20 spillere online

Minus:

- Skjønner ikke forskjellen på de to første spillmodusene, annet enn antall spillere.

- Såvidt jeg kan se, kan man ikke endre utseende på bilene, annet enn farge.

- Litt "stiv styring", kan føles som man kjører på skinner av og til, omtrent som i Midnight Club LA.

Vil egentlig si minusene er småbagateller som man ikke tenker så mye over etterhvert!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Releasedatoen er feil. Kommer ut 28. mai.

Ser litt fram til dette da eg er stor fan av det Bizarre har laget tidligere.

Se det ja.. Er vel blitt skyvd fram halvannen måned igjen, for var vel meningen at det skulle komme 9. april. ToTheGame.com ligger inne med den datoen fortsatt, men er nok Bizarre selv vi får forholde oss til! ;) Takker kilik!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bilene er ganske pene, og trenger du virkelig et pent landskap og detaljerte byer? Du kjører jo egentlig bare fort gjennom det uansett, tror jeg leste noe om at utviklerne ikke mente at det var så viktig med detaljerte byer og landskap, da man hadde viktigere ting å tenke på enn å konsentrere seg om detaljene på ting i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...