Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Når du velger hva slags type konto du vil legge til (Windows Live, Outlook, Yahoo Mail, etc., så velg det nederste valget, "advanced setup".

Hmm...får ikke opp advanced setup når jeg legger til faceaccounten.så får ikke valgt as it arrives. Men kanskje det holder at det velges på windows live accounten da denne er knyttet til gmailen hos meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da endte kona opp med en Omnia w. Jeg har en Omnia 8700.

Var faktisk noen forskjelleri softwaren mellom hennes og min telefon, men ingenting jeg vil savne. Nå får jeg bare håpe at Thai blir ett av språkene som støttes neste versjon, og at det blir mulig og installere det på telefonen. Leste ett sted at man bare får de språk som var på telefonen når du kjøpe den.

Lenke til kommentar

Hei

Er det noen som vet åssen man deler en kontakt. Jeg har HTC Radar. Det er vel likt på Titan og skulle jeg tro. Men jeg finner ikke mulighet for dette. Måtte kopier nr og så lime det inn i SMS. Slitsomt.

Tar jeg ikke feil foreligger det ingen måte å gjøre det enklere på uten å laste ned en (gratis) app:

http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-share-contacts-with-ease-from-your-windows-phone-7/

Lenke til kommentar

Hei

Er det noen som vet åssen man deler en kontakt. Jeg har HTC Radar. Det er vel likt på Titan og skulle jeg tro. Men jeg finner ikke mulighet for dette. Måtte kopier nr og så lime det inn i SMS. Slitsomt.

Tar jeg ikke feil foreligger det ingen måte å gjøre det enklere på uten å laste ned en (gratis) app:

http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-share-contacts-with-ease-from-your-windows-phone-7/

Takker.

Skal prøve den

Lenke til kommentar

Amobil har teste Nokia Lumia 800.. Selv venter jeg til 900 eller tilsvarende kommer til Norge...

Leste at den blir trolig lansert på CES messen på mandag, og at i USA skal telefonen ha "hero" status hos AT&T, noe som betyr at alle utsalgsstedene skal først og fremst prøve å pushe kundene til å kjøpe Lumia 900.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Noen som har Xbox 360 og den nyeste oppdateringen? Hvis man setter et "beacon" så oppdateres Xbox LIVE-flisen, på wp7, med nye varsler og under request står det hvem som spiller det spillet. (kjempebra forklart, ja.)

Artig!

Lenke til kommentar

Det har nå kommet en update til wp, men MS har nå valgt å gjøre updates operatøravhengig. Dvs at operatørene må "requeste" update for kundene sine. Da er det bare å krysse fingra for at Telenor ønsker å hjelpe meg å bli kvitt keyboardbuggen, og mailsync-problemet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Du kan sjekke denne for å se om du kan installere oppdateringen manuelt.

For dere med engelsk OS, som ønsker norsk: sjekk her. Veldig enkelt å installere norsk. Suksess!

La forresten til Lumia 900 i avstemningen.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg har tre hotmail kontoer som er linket sammen på winphone 7. Der kommer det automatisk merkedager, og jeg har nå både amerikanske og norske helligdager. Hvordan kan jeg fjerne de fra kallenderen. Det ser ut som om dagene er fulle, men det meste er ting jeg ikke trenger stående der.

Lenke til kommentar

Skal kjøp meg HTC titan i morgen. Det jeg lurte litt på er:

-hvordan skydrive fungerer? Kan jeg legge filmer i xvid-format på skydriven og streame de på telefonen?

-Er det enkelt å overføre f.eks bilder jeg har tatt med telefonen til skydrive?

-Hvordan får jeg lagt over filmer/serier på en enkel og grei måte over på telefonen uten at kvaliteten blir crap, og at de ikke tar så sykt stor plass?

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Jeg bruker any video converter og konverterer filmen til mpg4 som telefonen kan spille. Da kan du også få med subs og velge hvilket lydspor du vil bruke. Fungerer bra men det tar litt tid å konvertere. Kjør helst 2 pass slik at kvaliteten blir bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det virket ganske vanskelig å legge til norsk. Mye å laste ned og passe på:(

Det jeg gjorde, var å følge denne:

1.Download hx4700 Killer's WP7 Backup version 1.6 from this thread. Note that I use version 1.6, not 1.8.

2.Download this archive. It is from xboxmod's WP7 Update Cab Sender thread

Last ned den norske språkpakken. (Husk riktig versjon).

Flytt språkpakken inn i Cab-sender-mappen og start Cab-sender-filen.

Trykk på S for å starte oppdateringen.

Gikk som smurt. Overraskende deilig å ha norsk OS.

@AviON: Bilder kan lastes opp til SkyDrive automatisk.

Er du tilkoblet data eller WIFI når du tar et bilde, har du bildet på SkyDrive 3 sekunder etter. Meget topp. Ellers lastes det opp neste gang du er tilkoblet.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jo, det er da mulig. Gjorde det i går. Men det er ikke noe Microsoft tilbyr gjennom en oppdatering.

Enten må du gjennom produsenten eller bruke en "hack" (i mangel på et bedre ord), som jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...