Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant et "Instagram" alternativ for oss WP-brukere! Funker knall, og sosialiserer bildetagningen på en skøy måte. Legg til: "bamhurger" i appen. Har bare lagt ut et bilde, men fler kommer! Legg utt ditt brukernavn så kan vi sosialisere oss på litt andre måter enn bare via diskusjon og krangling :D Hadde vært fett om dette ble noe av, og folk tok noen kunstneriske snapshots!

EDIT: Haha, glemte å si hva appen heter! "bubblegum"

FETT!

Endret av Basskasse
Lenke til kommentar

Går det ann å _ikke_ synkronisere kontakter med live/hotmail? På kontovalg har jeg kun valgt E-post under synkronisering (også bare E-post) som er tilgjengelig, men kontaktene dukker opp likevel. Lite interessant å ha en mobil proppfull av personer jeg hadde på msn for 10 år siden..

Går det ann å ha synkronisering med facebook, uten at det skal stå uinteressante greier fra facebook på lockscreen? Per nå står det noe svada jeg ikke klarer å fjerne, sannsynligvis noe jeg har blitt invitert til uten å svare elns..

Lenke til kommentar

Går det ann å _ikke_ synkronisere kontakter med live/hotmail? På kontovalg har jeg kun valgt E-post under synkronisering (også bare E-post) som er tilgjengelig, men kontaktene dukker opp likevel. Lite interessant å ha en mobil proppfull av personer jeg hadde på msn for 10 år siden..

Går det ann å ha synkronisering med facebook, uten at det skal stå uinteressante greier fra facebook på lockscreen? Per nå står det noe svada jeg ikke klarer å fjerne, sannsynligvis noe jeg har blitt invitert til uten å svare elns..

1. På personer/innstillinger har du et filter.

2. alternativt går det jo å logge inn på live og fjerne de du ikke vil ha der.

Lenke til kommentar

Har hørt litt rund og funnet ut at Netcom tror de får Lumia 800 ved månedskiftet januar/februar, Spaceworld tror de får den sent i februar, MPX/Komplett tror de får den rundt febraur/mars og Telenor har ingen anelse.

dustin.no har den listet opp i nettbutikken med levering 31. januar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hadde vært kult med TV2 Sumo-app, ja. Fikk svar av DNB at de ikke hadde planer om å utvikle en WP7-app. Men ønsket mitt ble notert.

Men med en Windows 8-tablet, ser jeg ikke helt nytten med masse WP7-apps.

Renders of the Nokia 900 show up with AT&T branding?.

Eksklusiv til US og AT&T? Det høres unødvendig ut.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...