Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Hvordan sortere programlisten fra bunn til topp? (Ikke framsiden)

Og, dersom jeg fester en nettside til framsiden, for eksempel diskusjon.no, blir ikke "flisen" særlig pen da det blir et bilde med veldig liten skrift (Man kan ikke vite hva flisen inneholder så sant man ikke vet det). Kan denne for eksempel gjøres om til en grønn flis med skriften "Diskusjon" på, slik som forhåndsinnstallerte Internet Explorer er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Det var en app(side) som fikset det, Ranies. Skal se om jeg finner den igjen.

Nei, dessverre. Men du kan zoome inn og flytte litt rundt på siden, og se om det blir penere?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Er det noen andre som sliter med Spotify-appen? For meg så står den og "laster" på splashscreenen uten at programmet starter. Og i dag fikk jeg en login error også. Ønsker egentlig ikke å bruke Wimp etter "Wimpgate", men ser ikke ut til at jeg har noe valg med mindre Spotify fikses.

Er det foresten flere enn meg som synest hovedskjermen i WP ser bedre ut når den er i "edit mode" enn i standard? Synest det ser griselekkert ut med 5 tiles i høyden.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Er det noen andre som sliter med Spotify-appen? For meg så står den og "laster" på splashscreenen uten at programmet starter. Og i dag fikk jeg en login error også. Ønsker egentlig ikke å bruke Wimp etter "Wimpgate", men ser ikke ut til at jeg har noe valg med mindre Spotify fikses.

Er det foresten flere enn meg som synest hovedskjermen i WP ser bedre ut når den er i "edit mode" enn i standard? Synest det ser griselekkert ut med 5 tiles i høyden.

Ikke hatt noe merkbart trøbbel. Er ikke lenge siden sist update av Spotify, lasta ned denne?

Jeg sliter med å kunne spole, samt hvordan avslutte musikkavspillingen. Kan godt hende det er jeg som er helt ute å kjører, men får det ikke til. Selv om appen ikke vises på multitask-menyen, så spiller låtene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, og kanskje 3 fliser i bredden? Spent på om Microsoft gjør mange endringer i WP8.

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende at kalenderhendelser eldre enn 2 uker automatisk blir fjernet fra telefonen!

Du kan vel justere selv hvor langt tilbake i tid kalenderen skal syncronisere.

Under settings -> accounts -> velg den akutelle kalender kontoen og sett på Download e-mail from "the last 2 weeks" til f.eks "any time". Endringen vil påvirke både kalenderoppføringene og e-postene dine.

Lenke til kommentar
Du kan vel justere selv hvor langt tilbake i tid kalenderen skal syncronisere.

Under settings -> accounts -> velg den akutelle kalender kontoen og sett på Download e-mail from "the last 2 weeks" til f.eks "any time". Endringen vil påvirke både kalenderoppføringene og e-postene dine.

Endringene påvirker kun epostene, ikke kalenderoppføringene.

Lenke til kommentar

Er det noe forventet pris og dato for norsk lansering av Lumia 800? Jeg vet den sideimporteres av enkelte forretninger, men ser ikke at prisen kan forsvares.

Skal ha WP7 snarest og Lumia 800 er sexy som faen. Men Omnia W til ca. 3000 kr finnes nå og er heller ikke dum, så lurer på om jeg skal gidde å vente eller ikke. Så, noen tanker om når det Lumia 800 kommer for fullt og hva den vil koste?

Takk

Lenke til kommentar

Jau, enig der. Syntes selv at den ikke er verdt spesielt mye med så liten skjermstørrelse, N9 er litt mindre enn jeg egentlig vil gå på skjermstørrelse, men veier opp for det med harmattan. På WP-fronten venter jeg på 4.3" skjermen til Lumia 900 når den kommer for å vurdere :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...