Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått dongelen, men det er litt uklart hva jeg skal gjøre med den :)

Slik jeg har forstått det så tar jeg ut batteriet av telefonen, venter 15 sekunder. Så setter jeg på batteriet igjen og setter i dongelen.

Jeg tas så dongelen ut av telefonen og kobler den til dataen. Der har jeg lastet ned fra Sams en usb programvare, og ny firmware jj6. Jeg skal da kjøre usb programvaren før jeg kobler til telefonen, og når jeg har koblet til telefonen så starter jeg flashprogrammet. Derfra velger jeg firmwaren.

Høres det riktig ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

com x?

Jeg har gjort det jeg skrev, men når jeg forsøker å laste inn firmware så får jeg en melding om at det ikke er riktige filer.

Når tør jeg hverken å ta ut telefonen eller noe annet.

Jeg lastet inn samsung com driver, men i installasjonsprogrammet så står ikke com porten registrert. Kan jeg løse ut telefonen og jøre driveren igjen?

Endret av NERV
Lenke til kommentar

ok, har fått frem com port, men feilmedling er "this is not retail binary".

Kan jeg koble fra telefonen nå og være tilbake til normalt, eller må jeg gjennomføre?

Jeg har ikke tatt ut simkortet, slik videoen sa du skulle gjøre, men det står ikke noe om dette på det jeg har fulgt fra samfirmware.

Endret av NERV
Lenke til kommentar

Fikk til slutt ordnet oppdateringen. Feilen var at jeg hadde lastet ned feil oppdatering. Med en eldre oppdatering så gikk det greit. Når jeg slo på telefonen fikk jeg beskjed om en oppdatering som jeg gjennomførte. Siden det ikke er noen kopifunksjon så regner jeg med at det bare var klargjøringen til NODO.

Forsøkte å oppdatere til NODO som beskrevet over, men zune bare står og står og leter etter oppdatering uten at det skjer noe.

Lenke til kommentar

Forsøkte å oppdatere til NODO som beskrevet over, men zune bare står og står og leter etter oppdatering uten at det skjer noe.

NODO-OPPDATERINGSTRIKSET OSM FU`NKER

Prøv det der (med WIFI). Jeg fikk det aldri til å fungere da jeg brukte data connection. Det står at han måtte vente 61 sekunder, men jeg venta bare 3-4 før jeg skrudde av WIFI.

Jeg opprettet forresten VPN-koblinga selv isteden for å bruke .pbk-filen.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

NODO-OPPDATERINGSTRIKSET OSM FU`NKER

Prøv det der (med WIFI). Jeg fikk det aldri til å fungere da jeg brukte data connection. Det står at han måtte vente 61 sekunder, men jeg venta bare 3-4 før jeg skrudde av WIFI.

Jeg opprettet forresten VPN-koblinga selv isteden for å bruke .pbk-filen.

Update in progress :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter at jeg har oppdatert telefonen har jeg lastet ned den samme youtube appen som jeg hadde tidligere, men nå får jeg ikke spilt de videoene jeg spilt før. Jeg får beskjed om "not available on mobil".

Lenke til kommentar

Jeg fikk min omnia 7 i dag. Kan bekrefte at den IKKE VIRKER med telenor bedrift simkort. Denne går nok dessverre i retur ja. Har ikke tid til å være den første som går runder med telenor/samsung på dette og prøver simkort i hytt og pine.

Vet ikke om andre fortsatt har dette problemet.

Men jeg fikk akkurat en Samsung Omnia 7 og har Telenor Bedrift abon.

Har hatt store problemer med at jeg bare får "no service", men funnet en løsning!

Hvis du skrur av pin-kode på sim kortet, og starter telefonen på nytt fungerer alt som det skal!

Du kan skru på pin-kode igjen når telefonen er på, men telefonen må startet med pin-kode på simkortet avslått.

Håper dette kanskje kan hjelpe andre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...