Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Liker designet. Spent på om det blir lansert noen nye på MWC.

Det frister med å ha en ekstra WP7-telefon. For jailbreaking. Selv om det ikke gir så mange fordeler atm.

Andre som sliter med å laste ned apps i dag?

Edit: I følge Wmpoweruser er Zune Marketplace nede. Microsoft jobber visst med saken.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg trodde den skulle se bedre ut. HTC telefonen ser mye bedre ut når jeg ser de to sammen, og baksiden er som mange skriver stygg som juling.

Tror jeg utelukker Asus, hvis den ikke byr på svært gode spesifikasjoner, men win 7 telefonene ser allerede utdatert ut sammenlignet med den nye LG android telefonene. Vi får se hva messen får frem av nye win 7 telefoner. Hvis de får noe som ser ok ut og kan sammenlignes med LG så er de ett alternativ, hvis ikke går jeg for en Android telefon.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min omnia 7 i dag. Kan bekrefte at den IKKE VIRKER med telenor bedrift simkort.

Kan det være noe galt med ditt simkort eller har du hørt om andre som har samme feil? Kan det være at telefonen du har kjøpt er låst til en operatør?

Jobben har en avtale med telenor, men de tilbyr bare kjedelige iphones og androider. Har derfor vurdet å kjøpe en Omnia 7 privat og dytte inn jobbens sim-kort i den. Men jeg har ikke råd til å kjøpe en mobil jeg ikke kan bruke.

Jeg får vel legge kjøpet på is til jeg hører om en wp7-mobil som garantert fungerer med bedrift simkortet til Telenor. Før eller siden må vel Telenor også begynne med å selge WP7 telefoner.

Lenke til kommentar

Telefonen er helt ny og ulåst fra komplett. Simkortet funker fint i htc desire og iphone. Tele2-simkort virker fint i omniaen. Skal prøve simkortet mitt i en omnia 7 på expert i dag. Vurderer også å skaffe meg et netcom sim også for å teste. Trodde ikke jeg skulle gidde dette, men har jo lyst til å beholde den. Ellers har jeg ringt telenor, nordialog og samsung support i dag. Ingen har noe svar, men skal sjekke videre. Nordialog sier de utleverer identiske simkort for privat og bedrift.

Lenke til kommentar

Jeg har Telenor bedrifts abb (vet ikke om jeg har bedrifts sim) og Omnia 7

Det virker som ei kule :)

Da begynner jeg nesten å tro dette handler om noe så banalt som f.eks æ, ø, å i navn osv. Prøvde mitt simkort i en kompis sin hd7. Funka ikke. Han har samme abbonnement hos telenor. Kjøpte meg tilogmed et mikrosim, lot være å brekke det ut av rammen og testa det. No luck.

Lenke til kommentar

Da begynner jeg nesten å tro dette handler om noe så banalt som f.eks æ, ø, å i navn osv. Prøvde mitt simkort i en kompis sin hd7. Funka ikke. Han har samme abbonnement hos telenor. Kjøpte meg tilogmed et mikrosim, lot være å brekke det ut av rammen og testa det. No luck.

Merkverdig,beste er vel å kontakte support. På denne måten kan de kartlegge problemet og få fikset det om det anngår Æ, Ø og Å.

Lenke til kommentar

Noen rykter om win phone 7 telefoner med mer enn 8 gb minne, eller med slot til minnekort? Er det mobiltelefonselskapene som har valgt 8 gb og uten slot, eller er det MS?

Optimus 7en min har 16gb

Har kikket på Optimus 7, men trodde den hadde bare 8 gb. Den er absolutt ett alternativ. Venter allikevel til messen for å se om det kommer noe annet, men hvis ikke går jeg gjerne for LG. Stilren telefon.

Hva ga du for 16 Gig'n.

HD7 ser for stor ut fysisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...