Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en standard i operativsystemet. Det engelske tastaturet har disse tegnene. Resten av tastaturspråkene ser også ut til å ha det. Italiensk har feks. nøyaktig samme layout som engelsk, tysk bytter plass på y og z, spansk får lagt til ñ mens fransk har litt sær layout.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Det er en standard i operativsystemet. Det engelske tastaturet har disse tegnene. Resten av tastaturspråkene ser også ut til å ha det. Italiensk har feks. nøyaktig samme layout som engelsk, tysk bytter plass på y og z, spansk får lagt til ñ mens fransk har litt sær layout.

Takker for svaret. :)

Fikk det også bekreftet da jeg ringte Expansys og spurte. Fikk også opplyst at telefonene deres sendes fra Frankrike.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har hentet Omniaen på Posten nå :) Nydelig telefon! Men er det ikke sånn at apps jeg tidligere har kjøpt, vil automatisk lastes ned når jeg logger på med min Windows Live ID?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hm. Det står "buy" på apps jeg tidligere har kjøpt.

På WM 6.5 kom samtlige apps, du tidligere hadde kjøpt, opp når du logget på Marketplace på en ny telefon.

Edit: vil det si at jeg er nødt til å søke opp og laste ned hver og en app manuelt?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Omnia 7:

Bedre skjerm

Litt bedre kamera

Bedre byggekvalitet

Virker mer solid

HD7:

Kickstand

Bedre høyttaler

HTC apps (youtube, sound, hub)

USB-port i bunn av tlf

16 GB (Omnia 8 GB)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har dere fått med dere dette?

http://www.itavisen.no/860008/sender-data-som-ikke-finnes

http://www.winrumors.com/microsoft-investigates-windows-phone-7-data-usage-issues/

Noen av dere som har opplevd skyhøye regninger? Har selv ikke hatt telefonen lenge nok til å få første regningen....men kjenner at jeg gruer meg litt

Tror ikke dette gjelder alle/mange. Har sjekket hos noen av "mine" HTC WP7-brukere, ingen har denne feilen. Kanskje det har med produsentens tilpasninger til egen HW å gjøre?

Lenke til kommentar

Lillesøstera mi fikk Trophy'en i gave av meg da hun fortsatt har en HTC Diamond Touch hun fikk fra meg for 3 år siden.

Jeg elsket OS'et, og venter bare på en endelig lansering i Norge, slik at flere norske apps som Trafikanten blir tilgjengelig. i tillegg er det viktig for meg med multiple calendars.

Har 6 kalendre som jeg har oppe og går. Vi bruker Lotus Notes Calendar på jobben, og Lotus sin "Traveler" finnes for Android og iPhone men ikke for WP7, så da ville jeg ikke få kalenderen til jobben til å fungere inntil IBM lager en Traveler for WP7.

Men...

Søstera fikk marketplace til å fungere, for hun hadde aldri lagt inn hvor hun bodde når hun opprettet sin hotmail konto. Når hun logget seg inn på telefonen for første gang, ble hun spurt om land, og da valgte hun USA. Vips så var Marketplace tilgjengelig. hun kan laste ned gratis apps. Hvordan legger jeg opp til at hun kan laste ned betal apps?

Vet at dette har vært nevnt mange ganger, men lurer på hva som er beste metode for å få dette til å fungere med skandiabanken kort?

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Lillesøstera mi fikk Trophy'en i gave av meg da hun fortsatt har en HTC Diamond Touch hun fikk fra meg for 3 år siden.

Jeg elsket OS'et, og venter bare på en endelig lansering i Norge, slik at flere norske apps som Trafikanten blir tilgjengelig. i tillegg er det viktig for meg med multiple calendars.

Har 6 kalendre som jeg har oppe og går. Vi bruker Lotus Notes Calendar på jobben, og Lotus sin "Traveler" finnes for Android og iPhone men ikke for WP7, så da ville jeg ikke få kalenderen til jobben til å fungere inntil IBM lager en Traveler for WP7.

Men...

Søstera fikk marketplace til å fungere, for hun hadde aldri lagt inn hvor hun bodde når hun opprettet sin hotmail konto. Når hun logget seg inn på telefonen for første gang, ble hun spurt om land, og da valgte hun USA. Vips så var Marketplace tilgjengelig. hun kan laste ned gratis apps. Hvordan legger jeg opp til at hun kan laste ned betal apps?

Vet at dette har vært nevnt mange ganger, men lurer på hva som er beste metode for å få dette til å fungere med skandiabanken kort?

Du må prøve å legge det til via Zune sin nettside eller selve programmet. Fikk det ikke til selv, med så har jeg Jernbanebanken så det var vell ingen bombe...

Lenke til kommentar

Omnia 7:

Bedre skjerm

Litt bedre kamera

Bedre byggekvalitet

Virker mer solid

HD7:

Kickstand

Bedre høyttaler

HTC apps (youtube, sound, hub)

USB-port i bunn av tlf

16 GB (Omnia 8 GB)

Seriøst? Enda mer ræva høyttaler på Omnia7? Er det mulig? :p

Endret av iHouse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Lol. Mente egentlig lyden via headset. Men tingen var det at jeg ikke hadde i headsetet ordentlig. det fant jeg ut i dag tidlig :p

Litt surrete med kun ett fungerende øye. Skylder på det. Har faktisk ikke prøvd høyttaleren på Omnia 7 ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...