Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet ut WP7 litte gran nå (LG Optimus 7). Imponert egentlig. Liker systemet veldig godt. Har iPhone 4 nå, men fikk veldig lyst på en med dette systemet, akkurat nå hadde Mozart fristet mest. Får uansett vente litt til vi iallefall har norsk språk og market her i landet. Også lurer jeg på hvordan Zune vil være i forhold til iTunes. Håper ikke Microsoft skyter seg litt i foten ved å ikke ha klart norsk språk og market ved lanseringa som var i går.

Lenke til kommentar

Hei!

Har fått meg ny HTC Phone 7 som eg synest er veldig bra :-) men har eit lite problem med oppslag mot kontaktlista ved inngåande tlf og SMS.

Om eg lagrar nr med +47 på kontakter får eg opp namnet til den som har sendt meldinga, men ikkje ved inngåande tlf frå same person.

Fjernar eg +47 vert det motsatt ???

 

Andre som har same problem? Ei innstilling eg ikkje har funne?

 

Synest phone 7 er veldig lovande. Har både iPhone 4 og Galaxy S (testing der eg jobbar).

Kan bli phone 7 som hovedtelefon :-)

 

Samme problem har f eks iPhone 3GS når man bruker Tele2.

 

Hva bruker du?

Har laget en enkel applikasjon for dette. Se http://exploretechnologystuff.blogspot.com/

 

Snorre

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd Windows phone 7. Jeg har et spørsmål.

 

Er det mulig å gjøre sånn at det bare mulig å koble til internet via Wi-Fi? Sånn at jeg IKKE bruker tusenvis av kroner på data trafikk.

 

 

Ja, du kan skru av data roaming :)

Vil ikke det bare gjelde i utlandet? Altså når du roamer. Med min nåværende telefon (+ Tele2) roamer jeg stort sett her hjemme også, men jeg tror likevel telefonen oppfatter at jeg er på hjemmenettverket så lenge jeg er tilkoblet et nettverk i Norge.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd Windows phone 7. Jeg har et spørsmål.

 

Er det mulig å gjøre sånn at det bare mulig å koble til internet via Wi-Fi? Sånn at jeg IKKE bruker tusenvis av kroner på data trafikk.

 

 

Ja, du kan skru av data roaming :)

Vil ikke det bare gjelde i utlandet? Altså når du roamer. Med min nåværende telefon (+ Tele2) roamer jeg stort sett her hjemme også, men jeg tror likevel telefonen oppfatter at jeg er på hjemmenettverket så lenge jeg er tilkoblet et nettverk i Norge.

 

Nja jeg måtte skru av "Data connection", da bruker den kun wifi for data trafikk er jeg rimelig sikker på. Får iaf ikke tilgang til noe internett når jeg deaktiverer wifi.

Lenke til kommentar

Sitter med min Omnia 7. Har fått synca kontakter. Måtte pirate Outlook 2007 fordi 2010 nektet å synce med WMDC.

 

Nå sliter jeg med å få registrert kredittkort på zune-kontoen. Har prøvd med både US og UK, to forskjellige kort. Får bare beskjeden "Error. Please try again soon.", mens kortene belastes med 1,- per forsøk.

 

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Sitter med min Omnia 7. Har fått synca kontakter. Måtte pirate Outlook 2007 fordi 2010 nektet å synce med WMDC.

 

Nå sliter jeg med å få registrert kredittkort på zune-kontoen. Har prøvd med både US og UK, to forskjellige kort. Får bare beskjeden "Error. Please try again soon.", mens kortene belastes med 1,- per forsøk.

 

Noen som har en løsning?

 

Har du satt Region på din pc til samme som Zune konto? US = US Region og UK = UK Region på pc.

 

Hvor kjøpte du din Omnia 7, og til hvilken pris?

Lenke til kommentar

Kvartal 1 = januar - mars. :)

 

Tilgang til Marketplace:

Slik går du frem

* Gå inn på «Region and Language» via kontrollpanelet i Windows og velg «Storbritannia» fra «Location»-lista.

 

* Lag en UK-Windows Live ID-konto. Dette gjør du herfra. Sørg for at du kommer inn på UK-siden og ikke den norske. Jeg slet litt med det i starten

Velg så å registrere en ny Windows Live-konto.

 

*Gå til Zune.net for å opprette en Zune-konto.

Gå til "My Account" og legg til kredittkort. Fyll inn riktig navn, norsk adresse og norsk poststed.

Postal code: M1 1AA

Phone number: 151485745

 

Eller sjekke denne guiden. Nogenlunde den samme, bare US-konto.

 

TNX.. Da var HTC trophy satt opp med UK konto og Kreditt kort lagt til. Herlig tlf. Eneste jeg savner er en stoppeklokke/ nedteller. noen som har en å anbefalle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...