Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Til dere som allerede har fått WP7 telefon: Er det virkelig ikke denne mulighetern eller har amobil oversett den?

Synkplaner er:

• As items arrive
  • Every 15 minutes
  • Every 30 minutes
  • Hourly
  • Manually

Ingen mulighet for å kjøre 1 plan om dagen og en om natten. Men trenger du virkelig dette? Antar du vil ha push i kontortid og 15 min ellers i døgnet? Selv har jeg alltid brukt 15 min intervall pga batteri.

Mobilen min ligger på nattbordet om natten og det er litt plagsomt å bli vekket av mailvarslingen.:) Ellers er det ikke et problem.

Endret av Quicken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har fått meg ny HTC Phone 7 som eg synest er veldig bra :-) men har eit lite problem med oppslag mot kontaktlista ved inngåande tlf og SMS.

Om eg lagrar nr med +47 på kontakter får eg opp namnet til den som har sendt meldinga, men ikkje ved inngåande tlf frå same person.

Fjernar eg +47 vert det motsatt ???

Andre som har same problem? Ei innstilling eg ikkje har funne?

Synest phone 7 er veldig lovande. Har både iPhone 4 og Galaxy S (testing der eg jobbar).

Kan bli phone 7 som hovedtelefon :-)

Lenke til kommentar

Hei!

Har fått meg ny HTC Phone 7 som eg synest er veldig bra :-) men har eit lite problem med oppslag mot kontaktlista ved inngåande tlf og SMS.

Om eg lagrar nr med +47 på kontakter får eg opp namnet til den som har sendt meldinga, men ikkje ved inngåande tlf frå same person.

Synest phone 7 er veldig lovande. Har både iPhone 4 og Galaxy S (testing der eg jobbar).

Kan bekrefte problemet du viser til.

Får håpe de fikser det raskt.

Vurderer å skrive en liten app som mekker om alle nummer i Outlook intil videre.

Snorre

Lenke til kommentar

Hei!

Samme problem har f eks iPhone 3GS når man bruker Tele2.

Hva bruker du?

Lenke til kommentar

Hei!

Brukar telenor på min HTC Trophy.

Har feilmeldt problemet til HTC.

Fikk først beskjed om å prøve med 0047 som eit alternativ til +47, men det løyste ikkje problemet.

Etter at eg meldte til HTC at det ikkje løyste problemet fikk eg til svar at eg måtte ringe dei, så skal dei lage ein reklamasjon ??

Merkelig at ein må ringe etter at ein først har vore i dialog via support systemet?? men skal ringe i dag, så legg eg ut her kva svar eg får.

Sjølv om det er veldig tungvindt om ein har mange kontakter, kan vel ei midlertidig løysing vere å legge til begge variantane på kvar kontakt (med og uten +47)

Endret av mundsen
Lenke til kommentar

Hei!

Snakka med HTC Support ang. dette i dag kl 09:15

Fikk vite at problemet var registrert og at dei skulle kontakte meg når dei hadde funne ut av det.

Er det nokon som har ein annan Phone 7 telefon (ikkje HTC Trophy) og har same feil? Eller gjeld dette berre Thropy ?

Lenke til kommentar

Dere som har fått tak i WP7 allerede. Er MyPhone tilgjengelig?

Skal overføre kontakter etc. fra HTC TD2 til Omnia 7 når jeg får den. Hadde vært greit å vite hvordan dere andre har løst det.

Hei!

Windows Phone 7 legg opp til bruk av Windows Live (du kan sjølvsagt bruke andre mailløysingar). Om du får overført kontakter.. til Windows Live kontoen din er det berre å legge inn live kontoen på telefonen så vert kontakter.. synka mellom telefonen og live kontoen.

Prøvde å resette telefonen til fabrikkinnstillingar for å prøve å løyse problemet med +47 (som eg har som eit innlegg i denne tråden). Starta opp telefonen, la inn live kontoen, og vips alle kontakter.. var på plass.

For å få kontaktene frå Outlook til Live, brukte eg eksport til pst fil og importerte fra denne til Live kontoen.

Lenke til kommentar

myphone.microsoft.com har visst begrenset seg til WM6. WP7 har sin egen portal i windowsphone.live.com. Begge er knyttet til en live-konto, men jeg er usikker på om portalene syncer mot hverandre. Det er iallfall ikke mulig å eksportere kontakter fra MyPhone til selve live-kontoen.

Får se hva som skjer når jeg knytter telefonen til live-kontoen.

Hadde håpet å slippe Outlook.

Alternativ er å synke via google. Jeg bruker riktignok outlook på mine maskiner, men jeg synker via et ekstra program, og telefonene henter kalender og kontakter fortløpende i løpet av dagen.

Expansys.no har nå Omnia 7 på lager. T-mobile-versjonen. T-mobile-logo og noen T-mobile apps i følge beskrivelsen.

Hadde nesten vært moro å kjøpe en for å teste, var jo fin telefon, men liker Trophy veldig godt :)

Lenke til kommentar

Expansys.no har nå Omnia 7 på lager. T-mobile-versjonen. T-mobile-logo og noen T-mobile apps i følge beskrivelsen.

Interessant...

Og da er den ikke låst til T-Mobile? Er prisen Expansys oppgir med norsk moms? Står jo inkl moms, men dette kan jo være engelsk VAT..

Vanligvis ville jeg googla dette selv, men internett går så tregt her i stua om dagen så da spør jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...