Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

SE X7 ser ganske så interessant ut.

Legger den til i potensiell-listen min hvis den viser seg å være reell.

Har sittet og sett på filmer av Omnia 7 på YT i kveld. Tror sannelig jeg legger ut HD7 på Ebay, så fort jeg får den, og bestiller Omnia 7 fra et eller annet sted.. Den er så nydelig!

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en HTC telefon. Tror det er en stygg bug på gjenkjenning av innkommende samtaler mot adressebok. Jeg har alle telefonnr. liggende inne med landkoder (+47). Innkommende samtaler kommer uten landkode, og telefonen kjenner ikke igjen innringer. Merkelig, for på SMS funker dette.

Noen andre som har opplevd dette ?

Snorre

Lenke til kommentar

Det virker som om nettbutikkene blir nedprioritert av leverandørene.. Expansys får inn ca 20 til uka, ikke nok til at jeg får min før i desember fra de.. Da får jeg finne meg en telefon et annet sted..

Noen som vet hvor jeg skal lete? :)

Har du pratet med dei? Har bestillt en hd7 frå dei eg me, men begynne og bli litt lei av og vent...:p

Helsing Ingvar

Lenke til kommentar

Det virker som om nettbutikkene blir nedprioritert av leverandørene.. Expansys får inn ca 20 til uka, ikke nok til at jeg får min før i desember fra de.. Da får jeg finne meg en telefon et annet sted..

Noen som vet hvor jeg skal lete? :)

Har du pratet med dei? Har bestillt en hd7 frå dei eg me, men begynne og bli litt lei av og vent...:p

Helsing Ingvar

hehe, har pratet med Madelen (eller hva hun heter?) på expansys sikkert 4 ganger den siste uka :p De får inn noen denne uka, men det var for mange før meg til at jeg fikk i denne omgang.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en HTC telefon. Tror det er en stygg bug på gjenkjenning av innkommende samtaler mot adressebok. Jeg har alle telefonnr. liggende inne med landkoder (+47). Innkommende samtaler kommer uten landkode, og telefonen kjenner ikke igjen innringer. Merkelig, for på SMS funker dette.

Snorre

Ja, opplever det samme på min HTC Trophy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

HD7-en min er ankommet Norge og er til 'Importvurdering' på Gardermoen :)

ThinkerBell: Kan det ha noe med regionale innstillinger på telefonen å gjøre?

Hadde det samme problemet på min SE Aspen (wm 6.5.3), men er ikke helt sikker på hvordan jeg fikset det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Den er under tollbehandling av Posten nå, så den er forbi det punktet :p

i går kveld var den til 'importbehandling og midlertidlig lagret'. Søkte litt rundt og fant ut at det muligens var oppgitt feil sum eller mangelfull faktura i pakken, så jeg sendte e-post til Posten med Paypal-fakturaen i natt.

Håper jeg har den i morgen! Har ikke linser denne uken så jeg får ikke sett på TV, spilt Xbox 360, sittet foran pc-en eller gjort noe som helst fornuftig. HD7-en kan få tiden til å gå fortere, håper jeg :)

Hvor fornøyd er du med HD7-en din?

Kamera? Noe som irriterer deg med telefonen?

Den er under tollbehandling av Posten nå, så den er forbi det punktet :p

i går kveld var den til 'importbehandling og midlertidlig lagret'. Søkte litt rundt og fant ut at det muligens var oppgitt feil sum eller mangelfull faktura i pakken, så jeg sendte e-post til Posten med Paypal-fakturaen i natt.

Håper jeg har den i morgen! Har ikke linser denne uken så jeg får ikke sett på TV, spilt Xbox 360, sittet foran pc-en eller gjort noe som helst fornuftig. HD7-en kan få tiden til å gå fortere, håper jeg :)

Hvor fornøyd er du med HD7-en din?

Kamera? Noe som irriterer deg med telefonen?

Lenke til kommentar

Blackbuck: Jeg er godt fornøyd med min HD7. Eneste er at batteriet tappes litt fort ut. Men det kan jo være for at jeg trykker mye på den med mailsync og wi-fi etc. drar.

Kamera er ok, men ikke noe spess bra innendørs om lyset er litt dårlig. Men det var ikke derfor jeg kjøpte den.

Synes absolutt den er verd pengene. A

lt går raskt og fint på den og mailklienten for Outlook (exchange) er veldig bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Høres bra ut. Er blitt vant til å måtte lade telefoner hver kveld og kameraet er ikke SÅ viktig.

Regner med at avspilling av video også funker ganske bra.

Pakken er forresten ferdig fortollet :) Dukker vel opp i morgen da.

Edit: Overlevert sortering nå!

Hvis det er noen som har opprettet en Zunetag/Gamertag, er det bare å legge til: tba Blackbuck

Lenke til kommentar

Hei

Snorre

Ja, opplever det samme på min HTC Trophy.

Dere har ikke tilfeldigvis Tele 2? ;)

Expansys får inn Omnia 7 neste onsdag :)

"Normally less than 5 days" betyr at de ikke har noen bekreftet bestilling. Har du ringt de? De er veldig greie med å dele leveranseinfo hvis du ringer :)

Hvordan er det egentlig og handle ifra Expansys? Tenker på hvor vanskelig/tungvindt prosessen blir ved garantisaker, levering, kundebehandling osv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Expansys får inn Omnia 7 neste onsdag :)

"Normally less than 5 days" betyr at de ikke har noen bekreftet bestilling. Har du ringt de? De er veldig greie med å dele leveranseinfo hvis du ringer :)

Sendte e-post og fikk det som svar. Fikk ikke svar på hvor mange dem får inn.

Ser ut som jeg ikke får HD7 i dag. Alle pakker bråstopper hver gang Posten får hendene i dem :p

Så feil kan man ta. Ned på butikken for å hente min første WP7-mobil :D Trodde aldri denne dagen skulle komme :p Har ventet på WP7 i ÅREVIS...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

By e-post fra Expansys: "Sorry, my mistake. we dont have any deliverydate for the Omnia 7 I'm afraid".

Megaoctane: Takk :) Men selvfølgelig er telefonen operatørlåst. Selv om selger sa den var unlocked. Håper jeg får koden av han i dag.

Skal skrive en liten review i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...