Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men lønner det seg i det hele tatt? Jeg forstår hvis de har kjøpt i utlandet, og har tjent litt på valuta diff osv, og kanskje tatt den igjennom tollen uten å betale norsk mva. Da kan de fort tjene 25% på dette. Men hva med alle som kjøper i Norge, og selger? De må jo selge lavere enn butikk for i det hele tatt å få solgt sin telefon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Et par dager siden jeg har hatt tlf koblet til PC, men nei, har ikke fått oppdatering ennå. Kom den automatisk?

Er det forresten noen som har forslag til ny poll?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Auto rotasjon kan ikke slås av enn så lenge.

Jeg bruker PayPal, og har koblet paypal konto til min live ID.

Med denne løsningen kan man vel kjøpe amerikanske apps?

@the blue antilope fikk du 8107 oppdateringen til din Omnia 7? Fikk det på min omnia 7, men ikke på HTC Trophy. HTC trophy fikset jeg norsk språk på for noen få uker tilbake.

Hvordan fikk du norsk språk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

@the blue antilope fikk du 8107 oppdateringen til din Omnia 7? Fikk det på min omnia 7, men ikke på HTC Trophy. HTC trophy fikset jeg norsk språk på for noen få uker tilbake.

Fikk oppdateringen da jeg koblet til telefonen nå.

Er det noen som har brukt penger på noen spill enda?

Ja.

Har du noen å anbefale?

Jeg har 82 spill på telefonen. Bør vel ha noe å anbefale.

Men nå oppdateres tlf, så jeg får ta det senere.

Lenke til kommentar

Hvor bloatet er WP7.5 når man kjøper den gjennom Telenor?

Android tlf er jo pakket med ikoner for Vg, Db, Wimp og masse annet tull man ikke får vekk uten å roote den. Er det slik med WP7.5 telefoner også? Med det abb. jeg tenker meg så er Nokia Lumia 800 bare 150kr billigere på Telenor enn på cdon. Så hvis det er masse søppel på de som kjøpes gjennom Telenor så punger jeg ut for en hos Cdon, men hvis det ikke er så mye så er det jo ganske lav rente hos Telenor for en 12 mnd nedbetalingsplan (4%) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

1. februar, sies det.

Håper ikke det er like overhypet som Angry Birds var i sin tid. Men Scrabble kan jo ikke slå feil.

Lenke til kommentar

Jeg ser at svært mange spill koster det tredobbelte på WP7 som på iPhone. F.eks. Angry Birds og Fruit Ninja.

Regner med at jeg ikke er den eneste som synes dette er ganske stygt? Har ikke betalt for et eneste spill enda, vil ikke belønne dem for en slik strategi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...