Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Sliter med at folk ikke får ringt til meg... (HTC Titan), får plutselig bare sms om at jeg et tapt anrop. Dette skjer ikke hele tiden, men innimellom. Kan plutselig få flere sms om at folk har ringt meg... Noen som har vært borti dette?

Har prøvd å trigge det selv, trodde først det var når jeg var på internett, men det var det ikke... Sykt irriterende! Chess feilsøkte nettet og abbonementet mitt (har helt nytt simkort også), men de fant ingen feil... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med at folk ikke får ringt til meg... (HTC Titan), får plutselig bare sms om at jeg et tapt anrop. Dette skjer ikke hele tiden, men innimellom. Kan plutselig få flere sms om at folk har ringt meg... Noen som har vært borti dette?

Har prøvd å trigge det selv, trodde først det var når jeg var på internett, men det var det ikke... Sykt irriterende! Chess feilsøkte nettet og abbonementet mitt (har helt nytt simkort også), men de fant ingen feil... :(

Dette problemet har jeg faktisk vært borte i. Løsningen var å kjøre en systemgjengoppretting av telefonen, enkelt å greit. Har vært i kontakt med HTC angående problemet, og de anbefalte det.

Det kan forøvrig løse MMS problemet ditt også :)

Lenke til kommentar

Var inne på facebook-gruppa til Netcom (som Chess bruker) og så det var en hel drøss med folk som hadde samme problem som du. Det virker som om Netcom har et problem som oppstod etter utfallet i forrige uke. Gi det noen dager så er de nok oppe igjen 100%

Noen som forresten har fått med seg de nye utenlandsprisene til Netcom? Nå er det slutt på monsterregninger fra en tur i EU området i allefall. Fortsatt må en passe på utenfor EU.

Lenke til kommentar

Var inne på facebook-gruppa til Netcom (som Chess bruker) og så det var en hel drøss med folk som hadde samme problem som du. Det virker som om Netcom har et problem som oppstod etter utfallet i forrige uke. Gi det noen dager så er de nok oppe igjen 100%

Noen som forresten har fått med seg de nye utenlandsprisene til Netcom? Nå er det slutt på monsterregninger fra en tur i EU området i allefall. Fortsatt må en passe på utenfor EU.

Har vært å snakket med gutta som solgte meg TLF, og det viser seg visstnok at en Fiber som tilhører Telenor, som Netcom leier av dem, er kjørt i stykker av en gravemaskin, og derfor har mange dette problemet, spesielt her i Østfold.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på dette med kjøp av programmer og spill..

Jeg har nå en Nokia N8, hvor jeg har kjøpt et par ting.. disse må vel kjøpes på nytt igjen om en kjøper en Nokia Lumia 800?

Hvis det i det heletatt finnes til WP da.. For jeg regner ikke med at man kan flytte ting fra en Nokia konto til en windows live konto?

Og heller ikke logge inn med en nokia konto på denne telefonen?

Lenke til kommentar

Har noen ønsker til oppdatering av WP mango:

1. Mulighet for å ringe ett nr jeg finner på feks. 1881.no

2. Mulighet å bytte mellom ringevolum/vibrering/helt stille enkelt.

3. Bruke Google som standard søkemotor, Bing er ikke bra nok!

4. Tilpasse tiles slik at startskjermen blir benyttet litt bedre/mere?

5. Vibrering ved tastetrykk.

6. Lage egne album

7. Bruke egne lyder/mp3 til ringelyd.

Hvis det er noen av disse punktene som kan gjøres i dag, så kan du/dere le litt av meg, før dere forteller meg hvordan;)

Lenke til kommentar

Har vært å snakket med gutta som solgte meg TLF, og det viser seg visstnok at en Fiber som tilhører Telenor, som Netcom leier av dem, er kjørt i stykker av en gravemaskin, og derfor har mange dette problemet, spesielt her i Østfold.

Har helt hinsides problemer med Netcom selv her i Østfold. Folk må rine meg 3 ganger for å komme frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har noen ønsker til oppdatering av WP mango:

1. Mulighet for å ringe ett nr jeg finner på feks. 1881.no

3. Bruke Google som standard søkemotor, Bing er ikke bra nok!

4. Tilpasse tiles slik at startskjermen blir benyttet litt bedre/mere?

5. Vibrering ved tastetrykk.

6. Lage egne album

7. Bruke egne lyder/mp3 til ringelyd.

Hvis det er noen av disse punktene som kan gjøres i dag, så kan du/dere le litt av meg, før dere forteller meg hvordan;)

Tar det jeg kan:

2: Går ikke. Merkelig at dette ikke er mulig. Jeg har bruk for dette daglig, og det har vært mulig på alle andre telefoner jeg har hatt.

3: Har ikke funnet noen løsning på dette.

4: Har ikke funnet noen løsning på dette.

7: http://www.microsoft.com/windowsphone/nb-no/howto/wp7/start/create-ringtones.aspx

Punktene 2 og 3, samt manglende mulighet for å organisere og sortere apps (i applisten) er hovedårsakene til at jeg nå har byttet fra WP 7.5 til iOS.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Noen flere her som sliter med å laste ned vedlegg på mailen? Bruker gmail, og sliter med å laste ned pdf'r som ligger som vedlegg. "nedlasting ikke fullført" hver gang. Har hendt et par ganger at det har funka, men ellers erre helt håpløst. Litt irriterende..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Eg trykker ein gong på volumknappen, og deretter symbolet for vibrering, då slår eg volum av og på, er det dette du tenkjer på?

H*n tenker nok på det samme som meg: Å enkelt kunne skifte fra ring+vibrer til helt stille. Man kan slå ring av og på som du beskriver, men må inn i menyen for å slå vibrer av og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...