Zafar Iqbal Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg skal oppdater en side med en ny publiseringsløsning i den forbindelse ser jeg at alle artiklene ikke ligger i noen sql database men i "dta" filer da siden er utviklet og lagres i perl file system. Skulle gjerne overført filene til en ny server i sql. Noen som vet om det finnes noen program for å lese disse dta filene? converter av noen slag. Lenke til kommentar
___ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg skal oppdater en side med en ny publiseringsløsning i den forbindelse ser jeg at alle artiklene ikke ligger i noen sql database men i "dta" filer da siden er utviklet og lagres i perl file system. Skulle gjerne overført filene til en ny server i sql. Noen som vet om det finnes noen program for å lese disse dta filene? converter av noen slag. Perl file system? Jeg har jobbet med Perl i 12 år, og har enda ikke hørt om noe slikt. W Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg skal oppdater en side med en ny publiseringsløsning i den forbindelse ser jeg at alle artiklene ikke ligger i noen sql database men i "dta" filer da siden er utviklet og lagres i perl file system. Skulle gjerne overført filene til en ny server i sql. Noen som vet om det finnes noen program for å lese disse dta filene? converter av noen slag. Perl file system? Jeg har jobbet med Perl i 12 år, og har enda ikke hørt om noe slikt. W Nei ikke vet jeg det var det svaret jeg fikk når jeg kontaktet utvikleren som hadde laget løsningen. Her et utklipp fra henvendelsen "flatt file system og alle artikler og sider lagres i perl file system". Jeg ser at filene med artikler heter ".dta" hvis det hjelper? Endret 9. mars 2010 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
___ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nei ikke vet jeg det var det svaret jeg fikk når jeg kontaktet utvikleren som hadde laget løsningen. Her et utklipp fra henvendelsen "flatt file system og alle artikler og sider lagres i perl file system". Jeg ser at filene med artikler heter ".dta" hvis det hjelper? Kunne du tatt en hexdump av en av filene? Kunne vært interessant å se de første bytene, det kan hjelpe for å finne ut hva slags filer det er snakk om. W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå