marbek Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, noen som vet om EA sender ut ny key? jeg vil spille nå! hehe er i allefall den feilen som står i emne som kommer, noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Aldri vært borte i det før, prøv å taste inn koden på nytt, funker det ikke ringer du EA support Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Tror ikke EA selger kun produktkoden. Finner ikke siden nå, men jeg spurte hvertfall etter hjelp på EA sitt forum angående cdkey(produksjonkoden). Husker ikke helt hva de svarte men de kunne hvertfall ikke hjelpe meg med cdkey. Hadde tenkte å selge alle mine gamle BF spill men hjelper fint lite når jeg hadde allerede aktivert cdkeyene. Regner med du har kjøpt spillet? Endret 9. mars 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
marbek Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Rigte EA og de sendyte meg et nytt spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå