YouRock Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har i mange år slitt med det at jeg er altfor tynn. Strekker med 198 cm over bakken på strømpene, og jeg veier 78 kg. Jeg har forsøkt mange forskjellige kostholdsprogram uten hell. Det må da finnes en måte der jeg kan få litt vekt på rumpa uten steroider!! (?) For å være helt ærlig så driter jeg i om jeg legger på meg fett eller muskler. Jeg vil bare at klærne mine skal sitte på kroppen isteden for at jeg heletiden må gå med 4 boksershortser, 3 dongeribukser, 4 tskjorter og 2 gensere på en gang for å slippe å høre fra andre at jeg "Eeer såååå tynn!" "åååå får du ikke mat hjemme eller?!?!" Sykt lei.. Jeg har sjekket meg for en rekke mulige årsaker til hvorfor jeg er så tynn som jeg er, deriblandt stoffskifte, og alle viser seg å være normale. Hver dag i ca 8 mnd nå så spiser jeg utifra et kostholdsprogram som jeg har laget selv siden allt annet er prøvd. Frokost 1 helt brød (ca 20 skiver) med variert pålegg 3 glass melk og to omega 3 kapsler. Mellommåltid før Lunch 1 pk havregryn (750 gram) 1 liter melk 400 GR HASSELNØTTER RASPET I karbohydrat shake (sitronsmak) Lunch 1 kg oppskåret kyllingfilet og 500 gr kokt ris blandet med rapsolje i salat med paprika,mais,fetaost og agurk 500 gr hasselnøtter raspet og blandet med weight gainer Mellommåltid før Middag 500 Gram ris med 250 gram kyllingfilet og bearnaise saus 300 gram salat med feta ost, paprika og olivenolje Middag innhold varierer fra dag til dag men veier alltid opp middag til 2 kg. Mellommåltid før kvelds 3 bananer kjørt i mixer sammen med proteinshake,H-melk, hasselnøtter og vaniljestang. Kvelds 1 pk havregryn (750 gr) 1 liter melk og karboshake 1 time før jeg legger meg. Dette kostholdet gjør at jeg holder på vekta mi. Noen som vet? Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Dette er helt sykt.. Skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke går opp i vekt. Endret 9. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kan jeg spørre hvor mye matbudsjettet ditt ligger på? Du har tydligvis en ekstrem forbrenning. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du er sikker på at du ikke overdriver nå? 20 skiver hørest sinnsykt mye ut, og om du spiser det til frokost, burde du legge på deg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvor ofte er trådstarter på do? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Du er sikker på at du ikke overdriver nå? 20 skiver hørest sinnsykt mye ut, og om du spiser det til frokost, burde du legge på deg. Jeg tenker mer på havregrynet og kylling filet'n Bare i selve havregrynet får du jo rundt 4000kcal og 192g protein. Tror at selve proteininntakt ditt ligger på rundt 600-800g og karb opp mot 1000-2000g og fett 500.. Noe som skremmer meg.. Endret 9. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du spiser sykt mye, enda villere er det at du ikke legger på deg! Du har ikke vurdert å snakke med en lege? Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sykeste jeg har sett. Gjør du annet enn å spise? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå