Norrock Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Heisann. Da har jeg bestillt meg kjøling i væske form Håper jeg har husket alt og at dette er noe jeg kan bygge vidre på seinere. sånn ser handlelista ut: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/ee76b575adcd513688a82b8c0e57dbe2 Ser dere noen mangler så skrik ut, fint å få fiksa det før jeg står der med pc'en i deler NorRocK Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva er det du skal kjøle? Ville nok personlig gått for noen andre vifter, men kan ikke si noe om de du har valgt - da jeg ikke har prøvd dem Hvilken kjølevæske planlegger du å bruke? Lenke til kommentar
Norrock Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Tanken var å bruke Batterivann fra den lokale bensin stasjonene. Det som skal kjøles er en CPU : i7 920. HK : Gigabyte EX58-UD3R. Minne : 6GB DDR3. GPU : 9800 GTX+ Har et HAF 932 tower. HK vil jeg nok bytte ut, Når det gjøres kommer også væske kjøling av briger på plass. SLI er også noe som vil komme med tiden. med en en eller anne type Kort. Håpe er at jeg har klart å pusle sammen noe som kan følge med en liten stund, men anntar at det trengs en radiator til når GPU's skal kjøles i tilegg. BTW: Hvordan er det med minne kjøling, har det noe for seg med væske der? eller er det like greit med vifter? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Like greit med vifte eller passivt - med mindre du skal klokke dem ekstremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå