Needjake2 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hei. Noen forslag til et godt eksternt lydkort (usb, firewire) som man kan koble mic (xlr) til og ikke vil koste så mye mer enn 1000kr? Skal bli brukt til vokal innspilling, dersom billigere jo beder, Takker for alle svar Endret 9. mars 2010 av Needjake2 Lenke til kommentar
jungli Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 beklager, det eneste jeg fant med xlr som var bra kosta 2000,- du får ta vurderingen selv, kommer jo an på hvor mye du legger i det.. fordi lydkortet er veldig profesjonelt.. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det går nok bra, jeg kommer til å se litt rundt omkring. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det går nok bra, jeg kommer til å se litt rundt omkring. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 M-audio Fast Track mk2 koster ca 1200kr. Aner ikke noe om kvaliteten på dette. Hvis jeg skulle kjøpt i den prisklassen ville jeg vurdert å kjøpe Presonus Audiobox USB i stedet, som ligger rundt 1500kr. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kjøpte M-audio Mobilpre lydkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå