Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror jeg har ett stort kontrollerings problem

Gjest bolla

Anbefalte innlegg

Gjest bolla

Jeg er alenemor, å har vært det i nesten 2 år nå..

BF var min første og største kjærlighet å vi var sammen i nesten 4 år...

3 mnd etter det blei slutt mellom oss fant han seg ei ny dame, å jeg såååå sjalu... sendte en del mld, om det samma opp igjen å opp igjen...

Men etter en stund, innså jeg det at jaja, det var kanskje like greit at vi ikke var sammen.

I oktober i fjor blei det slutt mellom dem, å det første jeg tenkte var at "Yes, nå kan jeg få han tilbake"

Gikk litt sånn fram å tilbake, men fant ut begge to at vi var glad i hverandre å ville prøve på nytt da...

Siden slutten av des har vi prøvd, det går noen dager, oxo er det krangel liksom, det var en del krangel når vi var sammen også, det skal sies, og han er en sånn fyr, som virkelig manipulerte meg skikkelig, løy om alt og var Utro mot meg!

Jeg stoler ikke på han i det hele tatt... Og hva er vel et forhold uten tillit?? Ingenting spør du meg!

Men alikevel vil jeg ha han.. vil kontrollere hva han gjør, hvem han kjenner, osv osv...

Jeg har en STOR uvane, å det er sms, Jeg kan sende MANGE MANGE MANGE sms til han i løpet av en dag, om de samme tingene..

"du er ikke gla i oss, du sier du er int, du bare juger om alt" sånn går det hele tiden!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan gi FAEN!

La han leve sitt eget liv, å ikke bry meg om det...

Jeg sitter å tenker at Herregud, tenk om han finner seg ei ny dame, hvor er han hen nå? er han hos ei dame nå da....

Jeg er veldig glad i han enda, Men jeg vet jo det innerst inne at det ikke hadde funket mellom oss...

Men alikevel så driver jeg sånn...

Jeg blir helt GAL sjøl jeg... Hva er det for noe galt med meg?

Er jeg syk i hodet, som han konstant sitter å sier jeg er?

Er jeg en dårlig mor? For han truer nemlig med å ta fra meg jentungen fordi jeg driver sånn da??

Det har jo ikke noe med jentungen å gjøre, mener nå jeg da, Fpr det går jo ikke ut over henne....

Og jeg ser han jo jevnlig da, siden han har samvær, det gjør ikke akkurat saken lettere....

Huff.. Skal til legen neste uke, å da tenkte jeg å spørre om jeg kan få psykolog, for jeg tror jeg kanskje trenger å snakke med noen om detta...

Måtte få det ut jeg! Det sliter sååå innmari på meg....

Hvis det er noen som har noen råd, tas det imot med takk......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har blitt dominert og det kan av og til fOre til at du blir betatt av ham. Du har et problem ja det er tydelig ingen vits i A sitte og ljuge til deg. sA bli kvitt det problemet og press deg selv til A gi faen og gA videre. Han er tydeligvis en dickhead og intet annet sA glem han, eneste du kan gjOre. Hva er vel han?

Lenke til kommentar

Du vil kontrollere han fordi det gir deg noe. Det gir deg en slags indre ro når du vet hva han gjør, og du blir engstelig og urolig når du ikke vet. Du trenger å få en slags bekreftelse på hva han gjør og tenker så du kan føle deg bedre.

Dette vil du nok slite med i andre nære forhold seinere også, om du ikke gjør noe med problemet. Du må finne en annen og mer sunn måte å ta ut bekymringene dine på, finne en måte som ikke innebærer konstant bekreftelse fra andre. Rett og slett bygge opp selvtilliten din og finne ut du er bra nok på egenhånd. En psykolog kan storsett hjelpe deg med dette. :)

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
Gjest bolla

Tusen takk folkens..

Han er jo bare en dritt! Skal virkelig ta meg i nakken denne gangen, å jeg har ikke kontaktet han i dag!

Han kommer for å ha samvær med datteren våres i morgen!

men tenkte bare å levere henne å få henne tilbake, uten å snakke om noe, eller krangle!

Bare håper jeg klarer det!

Lenke til kommentar

Du vil kontrollere han fordi det gir deg noe. Det gir deg en slags indre ro når du vet hva han gjør, og du blir engstelig og urolig når du ikke vet. Du trenger å få en slags bekreftelse på hva han gjør og tenker så du kan føle deg bedre.

Signerer denne.

Veldig kloke ord dette her!

Sliter tidvis med det samme, og jeg er klar over at det kan være slitsom for en eventuelt kjæreste. Prøver å vende det av meg og heller ikke tenke så mye på det.

Lenke til kommentar
Gjest bolla

Signerer denne.

Veldig kloke ord dette her!

Sliter tidvis med det samme, og jeg er klar over at det kan være slitsom for en eventuelt kjæreste. Prøver å vende det av meg og heller ikke tenke så mye på det.

Det er absolutt kloke ord :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...