War Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg synnes de som forsker på ketose ol har bestemt seg for at det er tingen først, så forsker de for å finne resultater som støtter det. Det er feil forskning. Merk at det er en forskjell når man snakker om vektløfting og bygging / deffing med tunge treningsøkter. Papiret viser ofte ting som viser seg å ikke fungere i praksis. Folk som har trent i 15+ år som vet hva de gjør, jobber med dette på fulltid, stiller i konkurranser og trener andre , om disse finner ut at de får bedre resultater, bedre treningsøkter og perfekt resultat med x gram karb i kosten men den polske forskeren sier noe annet så sier det seg selv hva man velger uansett. Papiret viser at kun 1,8g protein er nødvendig, men man ser bedre resultater totalt sett av 3g på en diett med tanke på faktorer som går utover det som er forsket på. Sånn er det hele tiden, lav karb, høy karb mange veier til rom som dere nevner, men så langt har jeg ikke sett at den ene vegen er noe kortere eller bredere. Lenke til kommentar
Blueprince Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du, det er bare tull. De som forsker på low carb, har ikke mindre horisont enn den andre siden. Jeg har sett så mye tullete forskning at det er til å grine av. Den oppdaterte seven country study er til å le seg skakk av. Konklusjonene er så breddfulle av at svaret er skrevet først, så uansett hva resultatene mått vise, er konklusjonene rette. Her tas det alltså konklusjonen først, så får forskningen være feil Den er fra 1994, om det skulle være noe tvil. Det er ekstremt mye penger andre veien, så at low carb forskning skulle være verre enn noen andre, det finnes det ikke noe grunnlag for, i og med at det er ensporet andre veien også. Jeg har sett forskning som viser at low carb gir dårlig energi (bevist) da det ble byttet ut karb med fett i 24 timer....Og sånt skal være seriøst? Utført 2007 på University of Michigan. Mulig at 3 gram protein funker bedre? På Arnolds tid var det 4 gram som gjaldt. 1982 var det 2 gram...blir det noen enighet om det tro? Man kan jo ikke bare se seg blind på gram. Syntesen i kroppen forandrer seg med inntak av andre stoffer også. Mye fett gjør at behovet for protein blir annerledes, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå