Raspeball Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hei Tar sjansen på å poste her, så får en bare flytte hvis det ikke ble rett kategori. Har sett meg lei på nettverksproblemer som følge at et nettverkskort ikke virker å være helt glad i Windows 7 (64 bit). (Er forøvrig snakk om Linksys WMP54 G (ver. 4.1), så hvis noen har et hett tips, rop gjerne ut. Ja, jeg har googlet og prøvd svært mange av metodene som beskrives på diverse sider. En har funket delvis - jeg er på nett nå - men det er veldig mye av og på.) Derfor ser jeg etter et nytt kort. Kravene er som følger: - Bra - Billig - Gode drivere for Windows 7 (64 bit) - PCI (fortrinnsvis) Tja, hvis alle kriteriene er oppfyllt bør jeg jo bli fornøyd På forhånd takk for alle svar Lars Endret 12. mars 2010 av Raspeball Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Ingen som har noen anbefalinger å komme med? Burde kanskje ha postet denne i en annen del av forumet? Edit: Tror egentlig jeg bare driter i dette og heller kjøper en USB-dings. Kjapt og enkelt, og ikke minst mer protabel, selv om dette er til en stasjonær maskin. Endret 12. mars 2010 av Raspeball Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Det kortet her funker for et par kompiser av meg Endret 12. mars 2010 av Youcef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå