vegard12345 Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 hehe, det blir ikke no beverjakt på meg nå nei, har ikke tid, sakl konfimeres på søndag, er det du som har skutt bevern? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja, det var meg. det var på lørdagen som var, overkant av 15 kilo. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Åja, kjenner to personer som gikk opp i dag, Hun ene fikk 44/50 og broren fikk 48/50 Men gratulerer igjen, hvis du er rask rekker du 2 dager igjen av beverjakta Jaktbilde Hvilket kaliber brukte du? Ser ut som et kombivåpen (: Uansett, gratulerer trådstarter med vel bestått jegerprøva. Husk at du fortsatt har mye å lære! Lykke til! Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Åja, kjenner to personer som gikk opp i dag, Hun ene fikk 44/50 og broren fikk 48/50 Men gratulerer igjen, hvis du er rask rekker du 2 dager igjen av beverjakta Jaktbilde Hvilket kaliber brukte du? Ser ut som et kombivåpen (: Uansett, gratulerer trådstarter med vel bestått jegerprøva. Husk at du fortsatt har mye å lære! Lykke til! Dette er kaliber 12, det er faktisk en driller ( 2 hagleløp og et rifleløp) Lånt av en kamerat fordi jeg ikke har fått våpenkortet fra poletiet på min egen hagle ( Star Baikal s/s 12 kaliber) Endret 28. april 2010 av -Mannemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå