Pepsoman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei Jeg har lenge brukt daemon tools til å mounte mine iso filer, da jeg har mye backup i det formatet. Men etter siste reformatering (win7 64) så får jeg bare "A device attached to the system is not functioning." Har prøvd andre programmer og. Reinstall av programm og sptd. Dette haster litt siden jeg må ha softwaren som ligger der, å jeg har ikke dual layer dvd. Interne dvd playeren funker fett. takk Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alcohol 120% fungerer helt fint her hos meg med win7 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Deamon Tools Lite v4.35.5 fungerer helt fint her hos meg med win7 (64-bit) Lenke til kommentar
Pepsoman Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Da prøver jeg alcohol, har prøvde Virtual Clonedrive men ingenting her heller. Samme error, å jeg vil nådigt reinstallere hele systemet igjen.. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da prøver jeg alcohol, har prøvde Virtual Clonedrive men ingenting her heller. Samme error, å jeg vil nådigt reinstallere hele systemet igjen.. PowerISO, kanskje ... Lenke til kommentar
Pepsoman Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Takk for svar alle! Det viste seg imidlertid at det ikke var virtuelle disker som var problemer, men MacDrive som leste de HFS+ formaterte diskene filene var på. Å det var først når det skjedde når jeg skulle se en film at jeg innså at det var der problemet lå Takk for all hjelp uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå