Ariston Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei. Jeg sitter nå med en gammel Sony Ericsson W810i. Vel, også en HTC TD2, men .. nei takk. TD2 er treig, dårlig, liker ikke skjermen og en del feil osv med den. Så jeg har bestemt meg for å få tak i en ny mobil, og helst en smarttelefon og touch-skjerm. Har hatt veldig lyst på iPhone 3GS, men nå har jeg sett ganske mange reviews, "HD2 vs 3GS" osv, og HD2 ser veldig lovende ut. Den er superrask spør du meg, godt nok kamera, stor skjerm osvosvosv. Har også sett en del på Nexus One, men etter det jeg har fått med meg, er den ikke tilgjengelig i Norge? Men uansett, det store spørsmålet: Er HTC HD2 verdt 5000,-? Og kanskje dere har noen andre gode mobiler jeg kunne sett på? Har sett litt på SE x10, men tror ikke det er helt min smak. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ingen som har noen tanker om det? Får 10,000 i dag eller senest i morgen, håper jeg, og må stå klar snart for å velge. Handleliste: http://www.japanphoto.no/product/videokamera/sony/sony-dcr-sx30e-bla http://www.pixmania.com/no/no/1577969/art/logitech/hoyttalere-z-5500-5-1-be.html Datamus, musedatte og tastatur. Det over + Traxxas Slash og noen batterier, blir rett uder 10,000. Det over + HTC HD2 blir rett over 11,000. Har veldig lyst på Slash og HD2, men jeg vet at jeg ikke har råd til begge. Så hadde vært find om dere kunne sagt de DÅRLIGE tingene om HD2, slik at jeg går mot Slash ^^ Vet om Windows Mobile, det suger Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Smaken er som baken, og svar får du ettersom hvem du spør. For min egen del gikk jeg fra SE W995 som var "årets mobil" i fjor, den koster jo rundt 4000 og jeg syntes det var en veldig bra mobil med vanlige taster. Gikk for en måned siden over til HTC HD2, og jeg må bare si at dette er den "kjekkeste" dingsen jeg noen gang har eid. Jeg betalte 4800 på nettbutikk, og synes telefonen er verd hver eneste krone. Var min forrige telefon god, så er denne megagod! Har ikke hatt noen problem, verken med mobilen eller Windows Mobile. HTC Sense ligger over som skall, og gjør mobilen til en drøm å bruke. Rask, stor, flott skjerm, god lyd, OK kamera, osv. Kunne nok tenkt meg flere apps som til Iphone, men det er også det eneste problemet, som når det kommer til stykket ikke er noe problem likevel. Jeg nøler ikke et sekund med å anbefale deg å bruke 5 store på denne telefonen, du får ikke noe bedre, hvis du absolutt må kjøpe nå. Ellers kan du jo vente til HTC Desire kommer, - samme kjappe prosessor, men litt mindre skjerm og Android. Eneste alternativet jeg ser for min egen del. Gudd løkk med å svi av gryn! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 kjøp deg en HTC desire, vist du absolutt må ha HTC. krafttønne som HD2 med litt mindre skjerm og den har Android som er GØY, i forhold til WM 6.5 som er som å hoppe fra windows 7 og 17 år tilbake til windows 3.1 ligger mange HD2 på finn.no, til gi bort pris, telefoner som er brukt bare noen timer prøver folk å kvitte seg med. kan fortelle min historie, 2-3 år med iPhone, ble litt lei. solgte den og kjøpte meg HD2. møkka dritt, like gøy å bruke den som å stirre på maling tørke. borte etter 3 dager og ny 3Gs kjøpt. SYND for samboeren da jeg trykker på den hele dagen ifølge henne Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Kun positive tilbakemeldinger fra deg, GraBalder Men helt motsatt fra kewell. Nei, må ikke ha HTC. Men tror egentlig jeg kjøper en Traxxas Slash isstedenfor, jeg. For det første har jeg ikke 11-12 tusen, for det andre bruker jeg ikke mobil så mye, for det tredje liker jeg ikke Windows Mobile systemet... og for det fjerde, kan jeg se nærmere på den, kanskje noen nye, til etter konfirmasjonen. Får jo penger da. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Som sagt, du får svar ut i fra hvem du spør. Forrige bidragsyter er kjent Iphone fanboy så svaret derfra er som ventet. Slik er det med alt, selv en som eier en Lada vil gjerne skryte av sin bil og hevde at Mercedes er ikkeno'. Men hvorfor spør du egentlig om HD2 når du skriver at Winmo suger og at du heller ikke har pengene du vil bruke? Til hovedspørsmålet ditt, om HD2 er verd 5000, så er uansett svaret et klart ja. Du må opp i noenlunde den prisklassen, uansett hvilken smartmobil du velger. Lykke til med hva du enn havner på! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis du er lysten på Android, så syns jeg heller du skal vente litt på HTC Desire som kommer til å koste knappe 4000 kroner Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ariston, hva er det du gjør for å tjene 10 000 Iom at vi er jevngamle Kanskje jeg burde får meg en jobb Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har selc HD, modellen før HD2, og jeg er knallfornøyd. Kan ikke skjønne hvordann noen kan si WM er kjedelig, er så mye flere muligheter en iPhone OS. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Selv om jeg sa at jeg skal kjøpe Traxxas Slash isstedenfor, takker jeg for tipsene Ny mobil er et must en eller annen gang, og enda vil jeg ha HD2. Vel, sånn sett er jo WM bra, men er en del med OS designet jeg ikke liker :/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) har selc HD, modellen før HD2, og jeg er knallfornøyd. Kan ikke skjønne hvordann noen kan si WM er kjedelig, er så mye flere muligheter en iPhone OS. - ok, du vil se hele film/tv samlingen din på HD2 gjennom streaming fra pc? greier du fikse det til på 1 mintt som på iPhone? gjennom wifi og 3G kan gi deg svaret jeg, Nei....... - hva med spotify? nei.. - Tv2sport? nope... - vg tv guide? niks - viasat sport? nai - ebay/qxl? neei listen er lang...... Endret 11. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Absolutt ikke jeg var blant de første som hadde den og solgte den 3 dager senere for 4700 kr I dag hadde jeg nok gått telefonløs før jeg hadde kjøpt akkurat den telefonen igjender finnes jo så mange utrolig mye mer spennende enn den problemvaren der Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 har selc HD, modellen før HD2, og jeg er knallfornøyd. Kan ikke skjønne hvordann noen kan si WM er kjedelig, er så mye flere muligheter en iPhone OS. - ok, du vil se hele film/tv samlingen din på HD2 gjennom streaming fra pc? greier du fikse det til på 1 mintt som på iPhone? gjennom wifi og 3G kan gi deg svaret jeg, Nei....... - hva med spotify? nei.. - Tv2sport? nope... - vg tv guide? niks - viasat sport? nai - ebay/qxl? neei listen er lang...... -_-' Det er den ENESTE grunnen til å ha en iPhone enn en annen "smart" phone, (noe jeg ikke vil kalle iPhone(enda)) er appstore, og det er utrolig mye dritt der også, feks pistol/shotgun "simulatorene," finnes sikker 100 stykk av dem der inne, og det er få spill som er bra og gratis. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) har selc HD, modellen før HD2, og jeg er knallfornøyd. Kan ikke skjønne hvordann noen kan si WM er kjedelig, er så mye flere muligheter en iPhone OS. - ok, du vil se hele film/tv samlingen din på HD2 gjennom streaming fra pc? greier du fikse det til på 1 mintt som på iPhone? gjennom wifi og 3G kan gi deg svaret jeg, Nei....... - hva med spotify? nei.. - Tv2sport? nope... - vg tv guide? niks - viasat sport? nai - ebay/qxl? neei listen er lang...... Noen som prater over seg igjen, Det finnes uttalige apps for Windows Mobile baserte mobiler. Noen eksempler... Stream fra PC til Mobilen finner du her >> Windows Mobile Spotify finner du her >> Og for de som ikke er for late til aa Google litt, finnes det utalige mange gode apps til WM Mobiler. Endret 12. mars 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) jeg vet da nøyaktig hva jeg får med en WM Myspot er crap, ikke offline muligheter engang Pocket Stream Server koster penger, og er mye mer stress å teste opp enn noe du får gratis på appstore 3 ting jeg merket meg når jeg testet en HD2 1. WM sin GUI som programmer er stygg, som å hoppe 15 år tilbake i tid 2. WM er ekstremt lite touch vennlig 3. Hva skal HD2 med så mye rå hardware når nesten ingen av programmene er spesielt laget for telefonen sats pengene dine på en HTC desire, lik hardware og flott android software Endret 12. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Lumix-71 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 I februar skulle jeg bytta ut min Nokia N97 og her stilte jeg meg samme spørsmålet. Er tlf verdt 5000. Idag kan jeg bare si e ting ... Ja, HD2 er verdt pengene. Beste kjøp og jeg har hatt e god del mobiltlf. Men etter HTC kom i "min" verden blir det ikke noe annet for meg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå