TheOats Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er egentlig lillebroren min som har problemet, så jeg tenkte jeg skulle hjelpe ham. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han får en melding om at kontoen hans ikke har "permission" til å gå online. Samme som her. Er det xbox kontoen som er barne konto (noe jeg er sikker på at den ikke er) eller er det EA kontoen? Lenke til kommentar
Long Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Spillet har en aldersgrense på 16 år. Sjekk begge kontoene om de har en fastsatt alder som er 16 eller høyere. Hvis det er lavere enn det, så har du nok skjønt problemet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Tror xbox kontoen ble laget før han fylte 16, men han er 16 nå. Og jeg husker jeg prøvde å hjelpe ham med dette når BF 1943 kom ut, da lagte jeg en ny EA konto til ham hvor fødsels datoen er satt til 1970. Skal be ham dobbelt sjekke alderen som står på xbox kontoen i morgen. Men hvordan/hvor kan vi gå for å endre den? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Merkelig nok tror jeg Microsoft har lagt inn en form for sperre slik at man ikke kan endre fødselsdato på allerede oppsatte kontoer... Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Trodde ikke alders begrensing kicka igang på LIVE kontoer dersom du ikke selv satte det opp på Parental settings lokalt på konsollen... Ellers bør du sjekke fødsels dato på EA kontoen som er relatert til gamertagen som benyttes, kan gjøres her https://profile.ea.com/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Får bare "system error" når jeg prøver å knytte gamer taggen hans til EA kontoen. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 http://support.ea.com må gå via dem da Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Har sendt en mail til dem om at han ikke for spilt, men har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå