Kimaz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, jeg skal kjøpe meg ny pc, gamingpc, men jeg er ikke sikker på om jeg skal ha stasjonær eller bærebar... Jeg holder en knapp på bærebar, siden jeg er mye borte, og allerede har en bærebar og en mac i huset. Men jeg har hørt at stasjonære pcer er bedre å spille på en bærebare :L Jeg har sett på Pcene fra Alienware, enten tenkte jeg en Alienware Aurora (Stasjonær) eller en Alienware M15" (Bærebar). På den bærebare, som bare er 15 tommer, tenkte jeg at jeg kunne koble til skjerm og tastatur, for å få større skjerm. Kom gjærne med forslag om andre pcer ! Lenke til kommentar
Snitchie Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bærbar er dyrere hardware. Dvs ca det som koster 15k Stasjonær er ca 20k+ i bærbar. Så kommer ann på hvor mye du vil legge i kjøpet. Stasjonær "varer" lengre om du kjører på en high end, og koster ikke skjorta. Men som sagt alt er opp til beløpet du vil ut med. Det fins mange bærbare med 17" + størrelse og alle kan du koble til skjerm keyboard etc. Vil du være mobil eller fastlåst ? Og til hvilken pris ? Hjalp sikker sikkert ikke så mye dette, men er egnetlig ett penge spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå