Bertelsen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Var innom optikeren idag, skaffet meg linser. Sitter nå med månedslinser, som optikeren skal ha 210 kroner for. Tittet litt hos Lensway, etter hva disse koster hos dem. De koster 256 kroner pr. pakke, trenger da to pakker, siden jeg har ulik styrke på øyene. På månedslinsepakkene står det at det er seks linser inne i dem. Er dette da nok til seks måneder? Linkylink På forhånd takk! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, hvis man kan bruke en linse i 1 mnd. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du trenger to esker (med forskjellig styrke), det er 6 linser pr eske. Så du vil da få totalt 12 linser. 12/2 = 6 Med andre ord vil linsene vare i 6 måneder (så lenge du bruker linsene fult ut, det vil si minimum 1 mnd). Det er jo barneskole matte... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, det er jo greit nok. Grunnen til at jeg er usikker er pga. de store prisforskjellene. Optikeren skal da altså ha 210 kroner måneden, mens Lensway skal ha rundt 60 kroner. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nettbutikker er og skal være billigere. De slipper jo bla. å betale dyr husleie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå