Gå til innhold

Voldtektsbølgen i Norge


Anbefalte innlegg

Jeg også, og har derfor store problemer med å se at de fortjener noe annet enn en rettferdig rettsak, og thats it. Finnes dem skyldig bør dem fengsles/straffes på lik linje med drap.

 

Hadde jeg kommet over noen som hadde voldtatt ei jente på byen, så tror jeg det har svartnet for meg.

Vi kan vel si det slik at jeg ikke ønsker å si at jeg ville banke et slikt menneske med et balltre, men nøye oss med å si at jeg både forakter voldtektsforbrytere og blir veldig sint av å i det hele tatt høre om voldtekt.

 

I praksis har vi fri innvandring til norge nå. Hadde vi ikke hatt det ville vi helt sluppet slike problemstillinger.

Vi har ikke fri innvandring til Norge, det er ganske mange som sendes ut hvert eneste år. Av en eller annen grunn sender vi bl.a. en del irakere til Irak.

 

Hadde vi ikke hatt innvandrere hadde vi ikke snakket om de flere tusen vanlige voldtektene norske menn står for. Vi må gjøre noe med overfallsvoldtektene, men slutt å skylde på den jevne innvandrer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overfallsvoldtektene i Ålesund viser seg å være oppspinn. Kvinner har levert inn 5 falske anklager om overfallsvoldtekter. Dette er heller ikke første gang det viser seg at anklager om voldtekter er falske.

 

http://www.dagbladet.no/2010/03/12/nyheter/innenriks/voldtekt/falsk_forklaring/10828596/

 

 

Man kan jo spørre seg hvlket motiv man kan ha hatt for å forfalske anklager om at man har blitt overfallsvoldtatt av utlendinger...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Jeg for min del trenger ikke å tippe på noe som helst. Den rette straffen for vildtekt burde være å få tvangsamputert hele kjønnsorganet i tillegg til feks. 20 års fengsel! Og da burde selvsagtet fengselsår tilsvare et vanlig år og ikke kun ni måneder. Og alle butikker som selger sexutstyr burde få et register med navn og bilder av dømte sexforbrytere samt totalforbud mot å selge noe til dem eller i det hele tatt gi dem adgang til butikkene. Og brøt de dette forbudet burde de selv få en kortere fengselsstraff samt bot. Når voldtektsforbryterne så ble sluppet fri ville de være uten kjønnsorgan og uten mulighet til å få kjøt sexutstyr og dermed ville ikke samfunnet risikere flere voldtekter fra dem.

Lenke til kommentar

At 5 kvinner uten kjennskap til hverandre skal ha alle ha levert falske voldteksanmeldelser finner jeg lite troverdig, dette er vel bare ett ledd fra våre styresmakter til å få innvandringen til å virke litt mere spiselig, det har fortsatt vært særdelses grove voldtekter hvor blandt annet en jente fikk knust kjeven sin av en utlending i Ålesund, flere lignende tilfeller også hvor grov vold har vært benyttet.

 

Jeg antar at dette betyr at vi bevilger noen flere milliarder til UDI og IMDI, SOS rasisme og lignende organisasjoner slik at vi kan fylle opp landet med flere asylsøkere.

 

Denne regjeringen har ikke livets rett.

Lenke til kommentar

Og hva med noe som allerede er nevnt her, nemlig falske voldtektsanklager?

Veit om flere som har våknet opp til telefon fra politiet etter en fredagskveld på byen der kvinnfolket har levert voldtektsankalge som hevn for at han ikke gidda være med henen hjem.

 

Dette er hvorfor du alltid utgir deg for å være en kompis.

Lenke til kommentar
I praksis har vi fri innvandring til norge nå. Hadde vi ikke hatt det ville vi helt sluppet slike problemstillinger.
Vi har ikke fri innvandring til Norge, det er ganske mange som sendes ut hvert eneste år. Av en eller annen grunn sender vi bl.a. en del irakere til Irak.
I 2009 kom det ca. 17.000 asylsøkere til Norge.

-Ca. 3000 ble sendt ut med tvang.

-Ca, 1000 reiste hjem frivillig (De får 55.000 NOK og kan så reise rett tilbake til Norge)

= 76 % sannsynlighet for å få bli i Norge til evig belastning for Norske stattebetalere for alle som klarer komme seg til Norge og si det magiske ordet "asyl".

 

Jeg vil kalle det fri annvandring.

Lenke til kommentar

Men så lenge innvandring ikke er ensbetydende med voldtekter er ikke innvandring temaet for tråden.

Overfallsvoldtekter er ensbetydende med innvandring.
Men hva ville dere foretrukket, at kriminelle utlendiger ble straffet i Norge eller ble kastet ut av landet? Hva ville vært mest effektivt for å forhindre voldtekter?
Det mest effektive er selvsagt å ikke slippe dem inn i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Har du noe å vise til som sier at overfallsvoldtekter er ensbetydene med innvandring?

Har du i det hele tatt lest denne tråden?
Men nå var det snakk om hvordan man handler om forbrytelsen er gjort. Generell diskusjon om innvandring kan gjøres i tråder som er ment for det.
Joda, men for å gjøre noe med voldtekter finnes det ingen mer effektive tiltak enn å begrense innvandringen.

 

Det er selvsagt full anledning til også å diskutere mindre effektive tiltak.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...