Gå til innhold

Voldtektsbølgen i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fornekter deg ikke Ebeneser. Slik jeg sa til deg sist, du kommer og ødelegger for en saklig diskusjon. Det kan godt være at du har riktig, men så lenge du ikke viser noen bevis som har en viss grad av troverdighet over seg, ødelegger du mer enn du gjør nytte. Det er viktig med personer som er villig til å tenke utenfor boksen og ha forskjellige meninger, men disse må ha noe å vise til utenom det som foregår innen sitt eget hode. Din måte å diskutere på ødelegger for andre som prøver å bryte vedtatte sannheter ved saklig argumentering og fører til en fortsatt fordummende og ignorant holdning til alt annet som ikke er mainstream og politisk korrekt.

Lenke til kommentar

Hva jeg ser her er patetiske forsøk på å holde fast ved sitt eget sneversynte, falske og elskede verdensperspektiv, jeg driter i dere og utrykker meg akkurat faen slik jeg vil enten dere liker det eller ei.

 

Mvh.

 

Robertaas, den immigrasjonen du snakker om er uansett om den er ekte av nærliggende folkeslag og ikke negre, håper dette oppklarte for deg.

 

Wiiberforce, det er du som ødelegger diskusjonen ved å snakke om meg og ikke tema.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Robertaas, den immigrasjonen du snakker om er uansett om den er ekte av nærliggende folkeslag og ikke negre, håper dette oppklarte for deg.
Vi snakker om veldig forskjellige folkegrupper som ikke engang er i samme språkgruppe. Mener du for eksempel å si at Norge tilhører samene?

 

Og er Romenia så nært at det er greit for deg at det kommer masse sigøynere hit?

Lenke til kommentar

Det er helt i orden det Ebeneser, men verden blir ikke sekskantete bare fordi jeg hadde drømmer om det sist natt. Men verden skiftet fra flat til rund etter at det ble lagt fram bevis for det(selv om disse ikke var 100% fra første dag, men de ble sterkere etterhvert). Med mindre jeg kan legge fram bevis for hvorfor jeg tror verden er sekskantete bortsett fra at jeg har sett det i mine nattlige drømmer(som igjen ikke er fullt forklarlige hvorfor jeg har) så fortsetter verden å forbli rund i all fremtid!

 

Det kan være morsomt nok å holde på slik, men særlig konstruktivt er det overhode ikke. Så da spørs det hvilken agenda en har.

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

Hvorfor henge seg opp i at de er utlendinger når det for det første er det absolutte mindretallet av antall voldtekter i et gitt år, og når vi også snakker om en ekstrem minoritet av innvandrere, selv om vi fokuserer på en gitt etnisk folkegruppe?

 

En voldtekt er en voldtekt, det er et grusomt overgrep og jeg kunne ikke bry meg mindre om hvor den forbanna slangen av et jævla rasshøl kommer fra.

Lenke til kommentar

Det ble begått 21 overfallsvoldtekter i Oslo i fjor. Vi har ca 40 000 mannlige afrikanske innvandrere i landet. Det vil si at en av 2000 begår voldtekter. Hva med de 1999 andre? Skal de straffes kollektivt for ugjerninger begått av en halv promille av deres landsmenn?

 

Geir :)

Det har vært 1 tilfelle av overfallsvoldekt hvor jeg bor. Vi har ca 2.4 millioner menn i Norge. Det vil si at en av 2.400.000 begår voldtekter. Hva med de 2.399.999 andre? Skal de straffes kollektivt for ugjerninger begått av en tusendels promille av deres landsmenn?

... Ta ihvertfall antall voldtekter i hele Norge hvis du skal dra inn antall afrikanske menn i hele Norge :)

vet ikke om det har blitt nevnt, har ikke lest gjennom tråden.

Endret av SML
Lenke til kommentar

Hvorfor henge seg opp i at de er utlendinger når det for det første er det absolutte mindretallet av antall voldtekter i et gitt år, og når vi også snakker om en ekstrem minoritet av innvandrere, selv om vi fokuserer på en gitt etnisk folkegruppe?

 

En voldtekt er en voldtekt, det er et grusomt overgrep og jeg kunne ikke bry meg mindre om hvor den forbanna slangen av et jævla rasshøl kommer fra.

 

Når årsaken til voldtektene er innvandring så synes jeg det kanskje kan være verdt å nevne om man vil få en løsning på problematikken? at norske menn voldtar de også kan ikke brukes som argument av 2490423490234902342340239402349 milliarder årsaker, den første er det at vi var her først, den andre er at vi voldtar ikke i langt nær samme skala.

 

Du, herr Simon Aldra ofrer norske jenter med din tankegang.

Lenke til kommentar

Hvorfor henge seg opp i at de er utlendinger når det for det første er det absolutte mindretallet av antall voldtekter i et gitt år, og når vi også snakker om en ekstrem minoritet av innvandrere, selv om vi fokuserer på en gitt etnisk folkegruppe?

 

En voldtekt er en voldtekt, det er et grusomt overgrep og jeg kunne ikke bry meg mindre om hvor den forbanna slangen av et jævla rasshøl kommer fra.

 

Dette har blitt forsøkt forklart mange ganger men som blir ignorert gang på gang. De som begår voldtekt, eller annen kriminalitet for den saks skyld, har som regel en profil(altså ikke alle passer til denne profilen gjør det, men mange gjør det). Det er ikke de iranske professorene som kommer hit for å forske som er "overgriperen snakket gebrokkent norsk og antas å være fra midt-østen". De nordmenn som har en profil som tilsier at de skal begå kriminalitet kan vi ikke gjøre annet med enn å drive prevantivt og opplysende arbeid mot. Innvandrere med denne profilen kan vi hindre i å komme inn i landet, da det er nok av innvandrere som er villige til å bosette seg og berike Norge.

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor kan vi ikke gjøre en slik screening på de som vil komme til Norge? Vi vil ikke bli kvitt all kriminalitet selvfølgelig, men snittet av innvandrere ville vært betraktelig bedre enn i dag, og antakeligvis bedre enn nordmenn, og dette vil i senere omgang gi en bedre innstilling til innvandrere.

 

Hvorfor? Og hvordan forklarer dere dette til alle de flinke personene som hindres i å komme til Norge pga. "innvandringsstoppen"?

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

... Ta ihvertfall antall voldtekter i hele Norge hvis du skal dra inn antall afrikanske menn i hele Norge :)

vet ikke om det har blitt nevnt, har ikke lest gjennom tråden.

Jeg har alt korrigert meg selv i en senere post, ja. Link

 

Men jeg har oppdatert den opprinnelige posten min også nå, slik at folk som ikke leser mer enn første siden skal få med seg rettelsen. :)

 

Beklager dette "skoleeksemplet på giftige løgner"... :hmm:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Robertaas, Hvorfor henge seg opp i eldgammel historie samtidig som norske jenter blir voldtatt av utlendinger i 2010?
Det er du som henger deg opp i eldgammel historie og kommer med svulstige utsagn om at noe flere tusen år gammelt "urnorskt" skal bevares, men du klarer ikke definere hva dette er.

 

Du kommer også med utsagn om at en gud (antagelig for lenge siden) skal ha gitt Norge til en gruppe mennesker, men du har ikke noe forhold til når denne gruppen mennesker innvandret til Norge eller hvilke andre folkegruper som allerede hadde innvandret til Norge før dem.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...