Gå til innhold

Voldtektsbølgen i Norge

Anbefalte innlegg

hva vi har av kultur og samfunn som har tatt flere tusen år å bygge kan bli revet ned i løpet av kun et par generasjoner på grunn av tankeløs kortsiktighet.
Vi har ikke noe i vår kultur eller samfunn som er særnorskt og flere tusen år gammelt: -Kristendommen ble innført med vold over en historisk sett kort tidsrom for ca. 1000 år siden.

-Måten vi dyrker jorden har vi fått utenfra.

-Poteter ble innført for noen hundre år siden.

-Parlamentarismen er ikke Norsk.

-Språket vårt er nærmere språket fra andre land som har påvirket oss enn norrønt som vi hadde før. Og for 2000 år siden snakket vi ikke engang norrønt.

Hva er dette flere tusen år gamle urnorske du vil bevare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gjør det enkelt;

Er du svart; ingen adgang.

Er du muslim; ingen adgang.

Dette blir vanskelig å gjennomføre i praksis.

Skal du nekte nordmenn som har blitt brune i syden å komme tilbake?

Hva skal du gjøre med de som konverterer?

Og vi så hvor fort Afghanere ble kristne for å få asyl eller hvor fort Irakere ble homofile for å få komme hit... med påfølgende familiegjenforening med kone og barn...

Lenke til kommentar
hva vi har av kultur og samfunn som har tatt flere tusen år å bygge kan bli revet ned i løpet av kun et par generasjoner på grunn av tankeløs kortsiktighet.
Vi har ikke noe i vår kultur eller samfunn som er særnorskt og flere tusen år gammelt: -Kristendommen ble innført med vold over en historisk sett kort tidsrom for ca. 1000 år siden.

-Måten vi dyrker jorden har vi fått utenfra.

-Poteter ble innført for noen hundre år siden.

-Parlamentarismen er ikke Norsk.

-Språket vårt er nærmere språket fra andre land som har påvirket oss enn norrønt som vi hadde før. Og for 2000 år siden snakket vi ikke engang norrønt.

Hva er dette flere tusen år gamle urnorske du vil bevare?

Sivilisasjonen slik vi kjenner den, vårt språk, blod, ære og kreativitet.

Selv om at alt er i kontinuerlig forandring så er det ikke dermed sagt at man skal ønske all forandring velkommen, eller se på all fremmed kultur som berikende.

Lenke til kommentar

Det ble begått 21 overfallsvoldtekter i Oslo i fjor. Vi har ca 40 000 mannlige afrikanske innvandrere i landet. Det vil si at en av 2000 begår voldtekter. Hva med de 1999 andre? Skal de straffes kollektivt for ugjerninger begått av en halv promille av deres landsmenn?

Det var jo problemfritt at HV inndro tennstempelet til 80 000 soldater fordi 3 HV-soldater brukte våpnene sine til drap i 2003.

Lenke til kommentar
Leser du hva jeg skriver her? Du og jeg kommer antagelig begge fra folkegruppen som vandret inn og presset bort de som allerede var i Norge og språket vårt er byttet ut flere ganger på et par tusen år.

Norsk "ære" og "kreativitet", kan du være mer konkret på hva slags flere tusen år gammelt urnorsk greie det er du ønsker å forsvare?

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Leser du hva jeg skriver her? Du og jeg kommer antagelig begge fra folkegruppen som vandret inn og presset bort de som allerede var i Norge og språket vårt er byttet ut flere ganger på et par tusen år.

Norsk "ære" og "kreativitet", kan du være mer konkret på hva slags flere tusen år gammelt urnorsk greie det er du ønsker å forsvare?

Som sagt, vårt blod og vår tilknytning til denne plassen er det jeg ønsker å bevare, jeg ønsker at mitt folk skal få puste fritt uten slike dodgy skikkelser som Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg som gjør alt i sin makt for at vår genus skal forsvinne gjennom det som kun kan beskrives som et målrettet folkemord.

Jeg leser hva du skriver og jeg er fortsatt uenig, du hedrer ikke ditt folk slik man burde forvente av en innvandringsmotstander istedet så virker det som om du ønsker å avfeie det norske som mindre viktig, våre bidrag som ubetydelige, vårt blod som uedelt.

La oss bare si det slik at jeg ønsker å bevare det som for alltid går tapt om dette får fortsette.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Som sagt, vårt blod og vår tilknytning til denne plassen er det jeg ønsker å bevare, jeg ønsker at mitt folk skal få puste fritt uten slike dodgy skikkelser som Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg som gjør alt i sin makt for at vår genus skal forsvinne gjennom det som kun kan beskrives som et målrettet folkemord.
Det blir veldig svulstig og lite konkret hva du egentlig er redd for.
Jeg leser hva du skriver og jeg er fortsatt uenig, du hedrer ikke ditt folk slik man burde forvente av en innvandringsmotstander istedet så virker det som om du ønsker å avfeie det norske som mindre viktig, våre bidrag som ubetydelige, vårt blod som uedelt.
Det må gå ann å ha mer enn én tanke i hodet om gangen. Det meste av det vi idag anser som norsk er noe som vi har importert eller fått til i kommunikasjon med andre land.

-Skulle vi sluttet å bruke biler i Norge fordi vi ikke oppfant bilen?

-Skulle vi sluttet å bruke alt med mikroprosessor fordi det ikke var funnet opp i Norge?

-Forrige 17. mai gikk nesten alle rundt og jublet over at en innvandrer hadde vunnet Melodi Grand Prix og han spilte en norsk variant av fiolinen som vi fikk fra utlandet(Denne typen instrument oppstod i India for ca. 5000 år siden og har utviklet seg gjennom internasjonal utveksling). Synes du vi burde klart oss bedre uten begge disse to?

La oss bare si det slik at jeg ønsker å bevare det som for alltid går tapt om dette får fortsette.
Du må være mere konkret om hva det er du ønsker å bevare og se hvor det egentlig kom fra.

Jeg kan være konkret:

-Jeg ønsker å bevare det norske velferdsamfunnet vi har utviklet de siste tiårene. Dette er ikke noe vi har funnet på i Norge, men en norsk variant som vi bør gjøre enda bedre og vi kan kun gjøre det bedre om vi sikrer mot misbruk og stopper trygdeinnvandringen.

-Jeg ønsker i begrense kriminaliteten i Norge. For å få det til må politiet få nok ressurser, kriminalitet må få konsekvenser og vi må være selektive med hvem vi slipper inn i Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke snittet vil senkes kontinuerlig, fordi annen/tredje generasjons innvandrere stort sett søker høyere utdannelse.

Det var vel å ta i litt. Statistikken ser veldig bra ut for jentene, men dessverre så er guttene i motsatt ende av skalaen.

http://media.aftenposten.no/archive/01072/_F-Br_dtekst-vider_1072920a.jpg

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3176331.ece

Sant nok. Men det går riktig vei. Jeg har tittet litt på rapporten for å finne forklaringen, men det tar nok litt tid. Kanskje er det et spørsmål om mulighet, det er i stor grad pakistanske innvandrere dette, og for guttene er det kanskje lettere å få seg jobb i innvandrermiljøet enn for jentene. Men det blir bare en spekulasjon.

Geir :)

Lenke til kommentar

I dagbladet kan vi i dag lese at politiet håper voldtektsmennene er fanget på kamera.

Dagbladet

Signalementet, Den ene gjerningsmannen beskrives som forholdsvis liten og slank, mens den andre beskrives som høy og kraftig. Kvinnene har opplyst til politiet at de ikke har sett mennene tidligere.

Litt av en beskrivelse, de fleste av oss vet godt hva det betyr.

Vær opmerksom på slanke, lave og høye, kraftige menn.

Det burde bekymre alle gode nordmenn at pressen dekker over slikt.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

"Kvinnene, som har opplyst at de var i Norge på turistvisum, men at de var i Norge for å søke jobber"

"Politiet har foreløpig få detaljer om saken fordi de to kvinnene er ungarske og man avventer tolk."

Enten er dette to dumsnille jenter(evt. del av den ulovlige sexindustrien), hvis ikke er det noe galt med kunnskapsnasjonen Norge hvis det finnes jobber til disse.

Jeg er forsåvidt ikke overrasket over noen av delene.

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

Det var vel å ta i litt. Statistikken ser veldig bra ut for jentene, men dessverre så er guttene i motsatt ende av skalaen.

Kan nesten virke som det eneste vi vil ha fra utlandet er jenter, fortrinnsvis fleksible og greie.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å trekke en slik konklusjon ut i fra sitatene:

"Nei, jeg tror ikke snittet vil senkes kontinuerlig, fordi annen/tredje generasjons innvandrere stort sett søker høyere utdannelse.

Det var vel å ta i litt. Statistikken ser veldig bra ut for jentene, men dessverre så er guttene i motsatt ende av skalaen."

Det han gjør er å konstatere at vi har større/mindre problemer med enkelte innvandrergrupper enn andre og det å måle snittet blir lite meningsløst. På samme måte blir svensker og pakistanere ofte blandet sammen i statistikkene her på forumet for å få tallene til å se bra ut. Det er ikke dermed nædvendig sagt at en vil ha flere svensker inn, men kanskje pakistanere med annet ønske enn å bli hentet inn for ekteskap, leve et segregert liv osv. Det stiller alle de dyktige pakistanere i dårlig lys at vi tillater henteekteskap av personer som kun har som interesse å heve trygd uten å kunne kommunisere, evt. ser på nordmenn som uverdige til å ha familiebånd til. På samme måte stiller det innvandrergutter i dårlig lys da det er mange kjempedyktige innvandrergutter på skolen, men Norge tar inn personer som ikke har utdanning i voksen alder, evt. personer som bevisst har en kultur som ikke har som ønske å oppdra jenter og gutter med like muligheter.

Resultatet av dette er at en får skjeve statistikker når en går litt inn i tallene. Da må en prøve å finne ut hvilke feil en gjør istdet for å angripe budbringeren. Dette er mye mer matnyttig enn å synse om hva det synes virker som osv....

I tillegg bestod innvandringen siste år av 30% flere menn enn kvinner, så det ser heller ut som at vi vil ha flere menn enn kvinner, evt. balansere det.

Det Norge burde se etter er berikelser(altså det som fører til økt velstand, stabilitet, lavere kirminalitet osv, ikke bare det som ser eksotisk ut på film/ferie) til kulturen uavhengig av kjønn, nasjonalitet, alder osv. men ta lærdom av egne og andres erfrainger og tilpasse seg deretter.

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...