Gå til innhold

Voldtektsbølgen i Norge

Anbefalte innlegg

Det er uansett ikke de som voldtar i hopetall.

De aller fleste voldtekter og seksuelle overgrep begås av venner og bekjente. I media tas kun med overfallsvoldtekter som er en svært liten del av det hele.

Ah, såkalte mørketall som ikke er verifiserbare eller beviselige ja.

Synes det er påfallende hvor ofte denne løgnen kommer opp når det blir snakk om denne nye trenden med overfallsvoldtekter som er en følge av hodeløs innvandring.

Hvem er det som klekker ut disse løgnene?

Endret av pk2010
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste voldtekter og seksuelle overgrep begås av venner og bekjente. I media tas kun med overfallsvoldtekter som er en svært liten del av det hele.

Synes det er påfallende hvor ofte denne løgnen kommer opp når det blir snakk om denne nye trenden med overfallsvoldtekter som er en følge av hodeløs innvandring.

Fra: http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/dok/nouer/2008/nou-2008-4/7.html?id=497711

Den første og mest iøynefallende forskjellen i utsatthet er selvfølgelig kjønn. Det er i all hovedsak kvinner som utsettes for voldtekt, og gjerningspersonene er i all hovedsak menn. En annen iøynefallende sammenheng er at de fleste ofre for voldtekt kjenner sin overgriper (se Pape og Stefansen 2004, s. 88 følgende). Det dreier seg i all hovedsak ikke om såkalte overfallsvoldtekter, men om voldtekter som blir begått av ektefelle, venner, bekjente, personer i samme ungdomsmiljø, tilfeldig bekjente som kvinner har truffet på byen osv. Disse kjensgjerningene vil ikke bli behandlet eksplisitt i det følgende, men de er med på å danne bakteppe for de sammenhengene som påvises nedenfor.

Fra: http://www.dixi.no

Det viser statistikken over anmeldte voldtekter hvor de aller fleste kvinner blir voldtatt av en bekjent eller en samlivspartner.

Ellers så kan du jo prøve å snakke med de som jobber med voldtektsoffre (jeg har gjort det) og de sier det samme. Men du stoler vel mer på det som står på vigdrid sine nettsider.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Joda Reg2000, jeg vet at det er regjeringen som står bak disse løgnene. Jeg lurte mere på hva navnene deres er slik at man har et mere klart bilde over hvem som må ta sin straff når oppgjørets time kommer.

Lurer på hvor stor andel av klientellet til dixi som er såkalt "flerkulturelle".

Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det viser statistikken over anmeldte voldtekter hvor de aller fleste kvinner blir voldtatt av en bekjent eller en samlivspartner.
De største mørketallene for voldtekt finnes antagelig internt i fremmedkulturelle innvandrermiljø. Her respekteres kvinner langt mindre enn i resten av Norge og de kommer fra kulturer hvor det er vanlig å gi kvinner skylden for voldtekt og straffe dem for dette.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra: http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/dok/nouer/2008/nou-2008-4/7.html?id=497711

Den første og mest iøynefallende forskjellen i utsatthet er selvfølgelig kjønn. Det er i all hovedsak kvinner som utsettes for voldtekt, og gjerningspersonene er i all hovedsak menn. En annen iøynefallende sammenheng er at de fleste ofre for voldtekt kjenner sin overgriper (se Pape og Stefansen 2004, s. 88 følgende). Det dreier seg i all hovedsak ikke om såkalte overfallsvoldtekter, men om voldtekter som blir begått av ektefelle, venner, bekjente, personer i samme ungdomsmiljø, tilfeldig bekjente som kvinner har truffet på byen osv. Disse kjensgjerningene vil ikke bli behandlet eksplisitt i det følgende, men de er med på å danne bakteppe for de sammenhengene som påvises nedenfor.

Ellers så kan du jo prøve å snakke med de som jobber med voldtektsoffre (jeg har gjort det) og de sier det samme. Men du stoler vel mer på det som står på vigdrid sine nettsider.

Var du virkelig nødt til å komme inn her og ødelegge hyggelig fordomsutveksling ved å presentere fakta? Det er faktisk forferdelig ubehagelig for folk som baserer livssynet sitt mer på følelser enn fornuft.

Lenke til kommentar

Var du virkelig nødt til å komme inn her og ødelegge hyggelig fordomsutveksling ved å presentere fakta? Det er faktisk forferdelig ubehagelig for folk som baserer livssynet sitt mer på følelser enn fornuft.

Unnskyld meg, men hva er poenget ditt? Mener du at fordi det forekommer overgrep mellom 'venner', bekjente og familie i Norge, så spiller det ingen rolle at så og si alle overfallsvoldtekter i Norge blir begått av fremmedkulturelle innvandrere?

Tror du mørketallene for voldtekter og overgrep i muslimske familier og omgangskretser er noe bedre?

Dette dere kommer med her, er bare en simpel taktikk for å sno seg unna problemene vi er konfrontert med.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fakta er at omtrent alle anmledte overfallsvoldtekter er begått av utlendinger. Det er hva vi kaller fakta.

Så spekuleres det i mørketall og voldtekter blandt venner og bekjente. Dette kalles spekulasjoner.

Men i den grad det begås voldtekter blandt venner og bekjente, er innvandrere og fremmedkulturelle langt overrepresentert også her. Dette skyldes et kvinnesyn som ikke ligner grisen, og en oppfatning om at kvinner skal ha sex med menn når mannen selv ønsker. Dette kalles også fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det faktumet at det bare har vært et titalls overfallsvoldtektsmenn i Norge, det snakker man derimot ikke så høyt om i denne tråden. Da blir det liksom ikke like sjokkerende lenger.

Må ikke glemme at dette er kun de beviselig, verifiserbare voldtektene, det er nok store mørketall med overfallsvoldtekter også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det faktumet at det bare har vært et titalls overfallsvoldtektsmenn i Norge, det snakker man derimot ikke så høyt om i denne tråden. Da blir det liksom ikke like sjokkerende lenger.

Må ikke glemme at dette er kun de beviselig, verifiserbare voldtektene, det er nok store mørketall med overfallsvoldtekter også.

"Ah, såkalte mørketall som ikke er verifiserbare eller beviselige ja."

Lenke til kommentar

Bare et titalls mennesker som får livet ødelagt årlig, det er ikke noe å henge seg opp i. Merkelig argumentasjon. Spørs om de som blir utsatt for voldtekt tar like lett på det.

Lenke til kommentar

Så når noen kapper av lemmet ditt pga en angrende jente er du bare glad for å være med å hindre at andre voldtar?

Så når voldtektsforbrytere som slipper ut igjen eller er på permisjon voldtar på ny er du bare glad de fortsatt har utstyret i orden så de kan bedrive voldtekt etter voldtekt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Bare et titalls mennesker som får livet ødelagt årlig, det er ikke noe å henge seg opp i. Merkelig argumentasjon. Spørs om de som blir utsatt for voldtekt tar like lett på det.
Sosialister står på de kriminelles side og bryr seg ikke om ofrene. At folk blir drept eller voldtatt som resultat av innvandringspolitikken som føres er et ikke-tema for dem.

Blir de som klager for plagsomme stempler sosialistene dem bare som rasister og så er de ferdige med å behandle den problematikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har da aldri argumentert for at vi ikke skal bry oss om offre for overfallsvoldtekt. Jeg kommenterte på at jeg synes det er merkelig å bruke overgriperne som argument for å ikke tillate innvandrere, når det er så ekstremt få av dem som driver med overfallsvoldtekt. Det virker som en veldig desperat og overfladisk taktikk.

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri argumentert for at vi ikke skal bry oss om offre for overfallsvoldtekt. Jeg kommenterte på at jeg synes det er merkelig å bruke overgriperne som argument for å ikke tillate innvandrere, når det er så ekstremt få av dem som driver med overfallsvoldtekt. Det virker som en veldig desperat og overfladisk taktikk.

Noen av mine personlige grunner til å ville stoppe ikke-europeisk innvandring til Norge finner du HER og HER.

Jeg kunne selvsagt ha brodert mye mer rundt det, men hovedpoenget kommer frem.

Dette med voldtektene viser bare hvor lite respekt våre ledere har for våre norske kvinner. Uansett om man er for generell innvandring eller ikke, burde det være en selvfølge at voldsdømte innvandrere landsforvises, da kriminalitet er noe vi har veldig lite behov for å importere. Slik det er nå, straffes utenlandske forbrytere (og forbrytere generelt) så mildt at det neppe bidrar til å sette et eksempel overfor resten av befolkningen.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

som sagt før, når du tillater en viss mengde innvanndring fra fks. Somalia så er det jo ett regnestykke der. Per 1000 Somaliere vi tar inn vil x antall norske jenter bli voldtatt, y nordmenn vil bli overfalt, z av disse ranet og d av de skadet for livet og aldri få ett normalt liv igjen og en siste verdi igjen vil bli drept. Hadde vært interesangt å se tall på dette men det er vell lite trolig at kommer til å hende. Tror folk hadde vært mer negative til innvandring om man hadde disse faktaene på forhånd. Da måtte man rett og slett si at ja, vi ofrer disse etnisk norske slik at disse Somalierne kan komme hit til landet og berike oss.

Lenke til kommentar

Jeg fikk visst litt respons på det jeg skrev. Jeg er helt enig med at innvandrere til Norge må integreres skikkelig og gjerne sendes ut igjen dersom de viser seg å være kriminelle. Vi er jo såpass åpne og vennlige nå, så vi tiltrekker oss kanskje en del bråkmakere og kjeltringer pga. det.

Jeg er ikke spesielt imponert over resonnementet rundt at vi har en "rett" til å bevare kulturen vår. Hva slags rett er dette?

Videre så tror jeg ikke det er så veldig mange som forsøker å utslette den norske kulturen - de som vil leve i takt med den gjør det, og de som ikke vil slipper å gjøre det. Så, du får sette deg ned med litt lesestoff fra de fire store og kunst fra Munch hvis du vil.

Dessuten, hvem er det som definerer norsk kultur? Kan vi ikke si at kulturen vår er under utvikling?

Huff, dere representerer en del av jordens dødvekt - mennesker som er ute etter å sette ting i båser, og som er ute etter konflikt. Jeg føler meg ikke truet av andre kulturer, og jeg lever godt så lenge jeg vet at jeg er en ærlig, god og rettferdig mann som kan gjøre hva han vil (innenfor rimelighetens grenser) i vårt frie demokrati.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...