henrikrox Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har seg slik at big boy vifte som følger med antec nine hundred two er ødelagt, tror dere at det er en lett sak å bytte den ut med følgende vifte; Cooler Master MegaFlow 200 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488294 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 enten bare 2 eller 4 skruer og feste vifta med så koble viften til en 3 pin kontakt. Da er du ferdig. Enten bare 2 eller 4 skruer og feste vifta med, så koble viften til en 3 pin kontakt. Da er du ferdig. Obs du må kansje fjærne front platen og begge sideplatene i noen kabinett for og komme til. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Så lenge dimensjonene er de samme, er det som William sier, 4 skruer og én ledning. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Noen vifter har bare to ledninger og 3 pinskontakt. Selv har jeg moddet flere viftekontakter fra litt av hvert når jeg ikke har noe annet. Da skjærer jeg av litt på kontakten så den går inn. Bare isoler godt når du kobler sammen de forskjellige ledningene så noe ikke går galt. I denne pcen har jeg vel mofifisert ca fem 3 pin kontakter. De 2 pinene som gir + og - til vifta sitter her: Endret 13. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Den siste kontakten er vel kun for RPM-monitorering. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Riktig det pedersen. |-|+|rpm| Lenke til kommentar
Bols Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så lenge dimensjonene er de samme, er det som William sier, 4 skruer og én ledning. Har funnet noen som har nevnt at Cooler masteren, i motsetning til Antec-vifta, ikke har kulelager, og derfor ikke egner seg til horisontal montering (som f.eks i toppen av et 902-kabinett. Noen som har hatt Cooler Master montert horisontalt over lenger tid og kan verifisere at det fungerer? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Har det i haf 932 det fungerer bra. Både oppned i taket og i sidedøra. Endret 23. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå