Scarn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har funne radio-tv-kanalane mine som har mykje rå musikk. Kanalane heiter The Alternative, Dance Floor, Country Stars og Hits (nordic) Kom med Get TV med ein av canal+ sine pakker(?) Spesielt Dance Floor har ein del feite remix songer. Nokon som veit kor eg kan finne spelelista til kanalane eller noko sånt? Edit: Er ingen info på kanalane. Ikkje video, ingen prating mellom songane, null reklame. Kun songer i eit køyr 24/7 Endret 8. mars 2010 av Scarn Lenke til kommentar
mtw Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror det er "MultiChoice" se her: MultiChoice kanaler, spillelister Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jess, var ein del likt i alle fall. Thanks Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Mangler ein del sanger, sjølv om det ser ut til å vere dei som fører kanalane. Tips? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Nei, er ikkje dei^ men ganske likt. var nok MultiChoice, men dei har berre skrive eit lite utvalg av songane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå