Velociraptor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Jeg betalte med mitt VISA kort for 1 måned Xbox Live Gold for å prøve det! Dette er lenge siden, mer en en måned mener jeg, men jeg har fortsatt Live Gold, kan jeg ha krysset av for noe automatisk oppdater Gold abonnement sånn at det blir trenkt automatisk hver måned? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mulig at du kan ringe til de som styrer det;) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du er nødt til å ringe banken og be dem kanselere den betalingen. Men ikke alle banker vil gjøre dette. Da er du nødt til å bytte kort. Å prøve i andre enden, hos microsoft, er bare å glemme. Har selv prøvd, men de bare vrøvler seg bort i en lang regle om at det sto i betingelsene. Jeg så ALDRI noe sånt i betingelsene da jeg skulle ha kun 1 måned... -C Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Xbox.com forteller meg at automatiskfornyelse er PÅ! Men forklarer ikke hvordan jeg kan slå den av! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ring de og be om hjelp til å skru av. Mener det skal gå ant å gjøre via xbox.com du kan også fjerne visa kortet ditt helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Å slå av automatisk fornyelse via xbox.com er relativt enkelt, om ikke noe rotete. Har en link som beskriver hvordan: http://majornelson.c...to-renewal.aspx Ellers er det alttid et alternativ å ringe Xbox kundesupport. Endret 8. mars 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har en utestående betaling på kontoen min vistnok, ringer til de imorgen når de åpner linjene sine! Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå