Papirstopp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Dag 1: Squat Dagsform Benk: 5x3-5 Tung(Pyramide) Skråbenk Hantel: 3x8-12 Lett Dips 3x8-12 Vekt Pushdown 3x12 Franskpress 3x12 Mage: 3xF Dag 2: Markløft Pyramide Tung Strake markløft 5x5 Lett Roing 5x5 Tung Militærpress: 5x5 Tung Chin-Ups 3x8 Vekt Biceps curl/21s 2-3x7-12 Dag 3: Markløft: 5-6x3-6 Tungt Benkpress: 3x8-12 "Lett" Push-Ups: 5x8 Vekt Smal Benk: 3x8-12 Mage: 5xF Dag 4: Knebøy 3x5 Middels Nedtrekk Bredt: 3x8-12 Militærpress 3x8-12 Enarms hantelroing 3x8-12 Bicepscurl 3x8-12 Tenkte og kjøre "4 split" hvor jeg deler kroppen opp i 2, så det er vel egentlig en 2 split. Programmet har jeg lagd selv. Har hatt en kompis til og se på det som er trenings instruktør. Han sa det så bra ut. Men jeg er fortsatt usikker. Er dette en "god" 2-splitt? En annen ting, tenker og kjøre dette programmet i 3-6 uker alt etter resultater. Også kjøre på med bulk type supersquats, styrkeløft, stronglifting eller lignende etter denne 2-splitten. Tror dere jeg vil få resultater av dette? Tror dere jeg vil gå mye ned i knebøy, mark og benkpress med dette programmet? Takk for alle svar og innvendinger Endret 8. mars 2010 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Synes at programet så ganske så hulter bulter ut. Slik hadde jeg likt programmet mit bedre; Classic 4 split Dag1: Markløft Dag2: Benkpress Dag3: Knebøy Dag4: Milltær press Ellers så har vi bein/overkropp splitt Dag1: Bein Dag2: Overkropp Dag3: Bein Dag4: Overkropp Nå er det bare å putte inn forskjellige øvelser på de forskjellige dagene. Men det er bare min mening. Endret 8. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Tenkte jeg skulle kjøre: Mandag - Ben, bryst, mage og triceps. Tirsdag - Rygg, skuldre og biceps Torsdag - Ben, bryst, mage og triceps. Oi, nå så jeg at jeg hadde byttet om på knebøy og Markløft (Torsdag - Fredag) Fredag - Rygg, Biceps og skuldre. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Husk at du trener rygg når du tar bein, og du trener skuldre når du trener bryst og triceps. Dag1: Framside lår, bakside lår, biceps og mage Dag2: Bryst, skuldre, øvredel av ryggen og triceps Det blir noe slikt: Dag1: Knebøy Markløft Crunch Dag2: Benkpress Milltær press Dips Stangroing Det som blir et minus er jo at du vil jo bli helt kjørt hvis du trener tung knebøy og deretter hopper rett i markløften. Samme med dag2, benkpress og milltærpres går ikke ofte godt sammen. Classic 4 split hadde jo vært best, du trener jo de samme musklene 2 ganger i uken. Endret 8. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Akkurat nå kjører jeg en 4-splitt 5 dager i uka sånn at jeg får en av dagene 2 ganger i uka på rotasjon. Dag 1 : Bein Dag 2 : Bryst,tri Dag 3 : Rygg, bi Dag 4 : Skuldre, nakke Kjører bøy på bein dagen seff og mark på rygg dagen. 2 dager hvile mellom holder hvertfall for meg. Så den ene hviledagen mellom hver gruppe (trekk og press hovedsakelig) fungerer veldig bra. Er nesten på pers nivå både i bøy og mark nå, så programmet har gitt veldig gode resultater etter endt stronglift runde. (ca 2 måneder siden). Nå blir det deff fram mot sommeren fra neste uke av, så da blir det nok forandringer tenker jeg. Baser alt på baseøvelser (bøy, benk, mark og overhead/militær press) med lavt rep-antall (3-5) og supplementer med isolasjonsøvelser der det trengs med høyere rep (8-10). Har selv hatt veldig bra resultater med 5-3-1 repp trening i bøy og mark. Tok greit 170-180-200 denne uka i mark som er det høyeste jeg har kjørt serier på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå