- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hehee.. Jeg var på Lefdal på Alnabru i dag for å høre om de hadde fått inn T610 for å prøve den,men det hadde de ikke.. De sa de hadde sendt inn de dem hadde hatt pga lydproblemer..Det var greit men de hadde EN inne som demo og spurte om å få teste denne,gjørde det og sa at jeg var intressert i å kjøpe den billig pga at de får inn de nye en av dagene sa de... Jeg fikk meg T610 for 500kr jeg!!!! Hehee.. Men med litt brus i høyttaleren... Har oxo samsung V200 og må si at skjermen til Samsung er mye bedre og klarere enda begge har 65500tusen farger.... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 lønner seg å være frempå... Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Hehee.. Var ikke frempå en gang.. Gir telefonen til broren min som har bursdag på mandag,passer ypperlig.. 12år og har t610,er ikke så værst det da.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Har du v200 og T610 og så gir du bort T610?? Sprøeste jeg har hørt. Lucky brother. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Han har sikkert till t610, man er dum vis man gir bort t610 til en som er 12 år. Kjøss, man er dum vis man gir bort en t610, selvom den er defekt, så kan ikke lefdal selge den,siden de ikke har fått pris på den, var der og spurte igår. Å selge en bra mobil som t610,med et lydproblem som kan fikses lett for 500 kr tviler jeg litt på, men det er meg da.... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 -MaRe- jeg kan kjøpe mobilen av deg ?? Seriøst Lenke til kommentar
geokri Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hehe, fyren prater så mye bull at han tror det vel snart selv. Er ingen av butikkene i norge som har fått telefonen enda, selv ikke med susing, kanskje han har vært heldig å fått kjøpt en dummy! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 kanskje han har vært heldig å fått kjøpt en dummy! Hahaha! Du sier noe der! Tror ikke noen butikk ville solgt en T610 for 500,- men en dummy, - JA! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg var på Elkjøp i dag, og da gav de meg en T610 + 1000 kr. Jeg skal gi den bort til en uteligger tenker jeg. Er ikke så værst det heller da. En uteligger med T610 & 1000 kr til sprit! Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Hahaaaaaa.... Sinnsykt morro... Var bare en bløff.... Måtte bare se åssen dere reagerte,håper ingen har sure miner. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 bassmaniabassmania >AHHAHAHA lol spøk az, alle trodde på den vettu, lol, d var d jeg sa så -------------------------------------------------------------------------------- Han har sikkert till t610, man er dum vis man gir bort t610 til en som er 12 år. Kjøss, man er dum vis man gir bort en t610, selvom den er defekt, så kan ikke lefdal selge den,siden de ikke har fått pris på den, var der og spurte igår. Å selge en bra mobil som t610,med et lydproblem som kan fikses lett for 500 kr tviler jeg litt på, men det er meg da.... Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Hadde jeg fått en T610 for 500kr så hadde jeg hatt den selv az... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Gratulerer, all videre troverdighet er borte. Ha det bra Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 B0hemenSkrevet: 07 Jun 2003 21:09 Tittel: Gratulerer, all videre troverdighet er borte. Ha det bra Skal ikke ta deg seriøst for fem øre igjen -MaRe- Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Sendte PM til han tidligere angående kjøp og fikk dette som svar : Desverre så har han alt fått den... Sorry.. Tror det også forklarer mitt to minutt tidligere innlegg.. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Å herregud..... Trodde ALLE visste at ikke T610 var å få tak i Norge ennå... Må tåle en spøk da.. Sorry da. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ville ikke hatt den for 500,- engang. Hva er egentlig så revolusjonerende med den? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Den er jo faktisk å få tak i i Norge, og det har den vert siden sist uke (minst). Jeg syns du skal roe ned med skrivinga di, det er jo unødvendige ting du lager poster om. Forumet er for seriøse mobilengasjerte og folk som lurer på ting, ikke for bløffere. Vi har ett Off Topic forum til sånt... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Å herregud..... Trodde ALLE visste at ikke T610 var å få tak i Norge ennå... Må tåle en spøk da.. Sorry da. Spar forumet for slikt i fremtiden er du grei... er allerede nok av dårlige poster her, trenger absolutt ikke flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå