Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noken småproblem med nybygd PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig kjøpt en ny PC og satt den sammen. Alt fungerer bra og eg har hatt den i nokre dagar no. Er ganske fornøgd med den så langt, men det er to problem eg har møtt på til no.

Problem 1:

Når eg spelar Call of Duty: Modern Warfare 2 med max instillingar så går allt som det susar, med 70-90 fps. MEN når eg spelar multiplayer ei stond og har loada en masse maps så får eg ofte opp, mens eg loadar eit map, en DirectX-error som seier at eg er "out of memory" !

Det må vell vere noko feil? Eg har testa spelet mens eg har oppgåvebehandlinga oppe, og minnet går aldri til topps... Kan det vere noko feil med minnet, eller er det sjølve spelet det er noko gale med?

Andre spel som Battlefield Bad Company 2 går også utmerket på max, og eg får aldri noko memory-error der.

OS på pc-en er Windows 7 x32, så eg reknar med at eg kan maks utnytte 3,7GB av minnet. Er dette riktig?

Problem 2:

Eg har også problem med å formatere ein av harddiskane. Eg har installert OS på ein 1TB disk. Harddisken fra den gamle PC-en har eg oggså satt inn i den nye. Men når eg startar opp maskina kjeme det alltid opp to alternative OS, Windows 7 eller Windows 7... Anntar at dette er pga at eg har to harddiskar men samme OS installert. Men når eg prøvar å formatere den gamle disken går det ikkje!

Det kjeme berre fram ein beskjed om at "Windows kan ikke fullføre formateringen" Er det ein måte å kunne formatere den?

Duppedittane eg har i PC-en:

AMD Phenom II X4 965 Black Edition

OCZ DDR3 4 GB Black Edition CL7 Dual Ch.

Gigabyte GA-790FXTA-UD5, Socket-AM3

Lancool PC-K62, Miditower, Sort

Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB

NorthQ Giant Reactor 1000W

Nvidia 8800 GTX

+ ein WD 200GB disk og ein på 500GB

Takkar for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problem 1

Her er det nok snakk om feil i kodingen på spillet regner jeg med. Vært borte i flere spill med denne typen av feil.

Problem 2

Forsøk og sett inn windows 7 instalasjonsplaten og formater den gamle disken derfra? Eneste tipset som jeg har.

Lenke til kommentar

Problem 1

Her er det nok snakk om feil i kodingen på spillet regner jeg med. Vært borte i flere spill med denne typen av feil.

Problem 2

Forsøk og sett inn windows 7 instalasjonsplaten og formater den gamle disken derfra? Eneste tipset som jeg har.

Hvis du tar ut den andre disken, og starter pcn opp med kun hoveddisken, for deretter slå av maskinen, koble til den andre harddisken igjen, så skal den komme opp som en helt vanlig hard disk, slik at du enkelt skal kunne slette innholdet på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...