The 5 element Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette gjeld ein 1 GB Corsiar som har vore i bruk nokre år no. No kjem det berre melding om at den må formaterast når den vert sett inn. Når eg går inn i Computer Management står det at formatet er RAW. Det er filer på denne som eigaren gjerne skulle hatt tak i, er det mogleg å få det til på eit vis eller er dei tapt for alltid? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Programmer som f.ex getdataback pleier å få tak i filer på filsystemer med feil på. Forøvrig er det VELDIG LURT å bruke trygg fjerning av hardware før man napper ut minnepenna. Det forebygger slike uhendige feilsituasjoner. Og en ting til: Backup Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Skal prøve getdataback, elles så har eg sagt dei same tinga til eigaren av minnepennen. Hevdar ho alltid brukar sikker fjerning, men har hatt litt problem med jobb dataen som har låst seg. Då har det berre vore å bruke svenskeknappen, eller ta ut batteri og straumforsyning. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Har no prøvd getdataback, fekk berre opp at programmet ikkje fant noko filsystem. Er det andre program som eg kan prøve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå