Stoddart Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nope, det er det ikke. Det var opprinnelig påmeldt som Campos Meta1. Under ledelse av tidligere GP2-team eier og F1-fører Adrian Campos, men pengene kom aldri frem og laget ble tatt over av José Ramón Carabante 19.Februar, og først da fikk de betalt regningene, og fikk levert chassiet og motorer. Adrian Campos ble fjernet fra laget, og tidligere Jordan, Midland og Spyker-sjef Colin Kolles ble satt inn som teamsjef. 4.Mars ble Karun Chandhok annonsert som den andre føreren i laget, og de har enda ingen 3.fører, men ryktene går på at det skal bli Jose Maria Lopez, som tar med seg sine statsstøttepenger fra Argentina til Hispania Racing Team, etter han ble frigitt fra USF1 da de ikke klarte stille til start i årets sesong. Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Og da endte det med 23 førere maksimum i dette løpet, da Karun Chandhok ikke har kjørt en eneste runde, og man må ha 3 treningsrunder for å kunne kjøre kval/løp. Synd. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det stemmer ikke, da reglene er endret fra i fjor. Karun kommer til å ta del i løpet, og han tok jo del i kvalifiseringen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Bra kjørt av Ferrari i dag. Også Vettel. Da får vi bare håpe at alt går bra for Massa kl 13:00 norsk tid i morgen! Prøver å kjøpe totalpakken hos Viasat, men det går jo pokker ikke! Får bare beskjed om at "betalingsbekreftelse mislykket". Kortnummeret er rett osv. Slet med akkurat samme greia i fjord! Endret 14. mars 2010 av joachimvadseth Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Helt ærlig - Å betale for viasat er bortkasta penger. Kommentatorene har jo ikke filla peiling på hva de snakker om, og dekningen er elendig. Jeg tar heller å isolerer meg fra nyheter i noen timer etter løpet, og skaffer meg BBC1 sin dekning, som er knallbra. RTL går også an, hvis du er stødig i tysk. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jau er som oftest det jeg gjør også. Men vil så gjerne se det live! Har funnet en VPN-løsning (som dog går litt tregt) men fungerer med BBC iPlayer! Har noe lag tho. menne.. sender ikke iPlayer live coverage? :/ etter det jeg kan se sender ikke de F1 før 7 i kveld. Endret 14. mars 2010 av joachimvadseth Lenke til kommentar
frankmac Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 http://www.atdhe.net/ da har du noen livestreamer. også for F1 RTL hat også en livestream men den kan du bare se i Tyskland... her er den allikevel http://www.rtl.de/chatstream/index/formel1/f1css/sport/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skuffende løp.. Kjipt at eksosen til Vettel skulle ta fra han seieren.. 2 ufordragelige folk på pallen.. Massa burde vunnet ikke Alonesome Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Synd at vettel ikke fikk seiern ja. Ble også positivt overrasket over massa, godt å se han tilbake i god form selvom han var litt forsiktig inn i første sving. Jeg tror rosberg kommer til å gjøre store ting i år, han kjørte godt i hele 09 sesongen og tok poeng i nesten hvert eneste race, skal bli moro å følge med på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Synes skikkelig synd på Vettel idag, spesielt idet han spurte sine teamfolk i desperasjon: "Can't you do anything to fix it?" og fikk tilbake: "Negative, negative, it's mechanical"... Mens det er sagt så har jeg stor tro på årets sesong, og håper at Mercedes får litt mer fart på sakene etterhvert Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Håper du snakker om Mercedes GP Petronas team og ikke Møkklaren Mercedes ? =) Endret 14. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Bra løp av Vettel! Heldigvis ble det 1-2 for Ferrari Dog Vettel fortjente 1.plassen mye mer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Alonso fortjener sisteplass Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tips til dere som har har lyst til å ha god F1-dekning via nett. For under 100,- /mnd kan dere få en britisk proxy som funker smertefritt med BBC sin iPlayer. Sjekk ut denne her: http://www.ukproxyserver.co.uk/ Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Prøvde en uk-proxy-greie jeg også, men du kan vell ikke se live på iPlayer? Funket fint med den som ejg fant (kostet dog penger) men da laster jeg det heller ned, dersom man må vente til løpet er over for å kunne se det. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Joda, du kan se alle treningsrunder, kvalifiseringer og løp live på iPlayer. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Fantastisk å se bilene komme mer eller mindre sidelengs ut av Anthony Noghes (sving 19) i Monacco, bånn gass og se downforcen kicke inn! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 så det er ingen som streamer løpet gratis i dag? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har spandert på meg selv en ukvpn for 6GPB i måneden så jeg ser det via BBC iPlayer live www.ukvpn.info - ser ganske humbug ut, men det fungerer knallbra og har god kundeservice. Du betaler og får brukernavn og passord m.m på epost bare for å si det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva pokker drev Vettel med i dag? Han ødela jo for hele laget. Håper Mark Webber ga han noen stygge blikk etter løpet. Greit han er ung, men kan ikke holde på sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå