Gå til innhold

Hvilken versjon trenger jeg - aktivere med OEM(?)-key

Anbefalte innlegg

Har nå fått en Acer laptop med Windows 7 Home Premium, denne er proppet med unødvendige spill og programmer som jeg ikke trenger og jeg vil gjerne bare installere en "tom" installasjon og så aktivere med produktnøkkelen jeg har skrevet under laptopen. Hva slags versjon må jeg da få skaffet for at det skal gå?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått en Acer laptop med Windows 7 Home Premium, denne er proppet med unødvendige spill og programmer som jeg ikke trenger og jeg vil gjerne bare installere en "tom" installasjon og så aktivere med produktnøkkelen jeg har skrevet under laptopen. Hva slags versjon må jeg da få skaffet for at det skal gå?

Takk

du må kontakte acer og spør om de vil sende deg en clean W7 installdisk.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Acer pc for noen uker siden. Det er bare å sette av ca en time, så avinstallerer du alt du ikke trenger.

Så har du en "ren" installasjon.

Bedre det, enn å laste ned en piratkopi som kanskje inneholder rootkits, kyloggere, bakdører, virus etc, når du faktisk har en lovlig lisens.

Acer kommer neppe til å sende deg noen plate, uansett ikke uten å ta seg skikkelig betalt, men tviler uansett på at du får en ren Windows 7 plate fra dem.

Og Microsoft vil ikke hjelpe deg siden det er en OEM lisens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...