Krabbepimpen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Som tittlen sier leter jeg etter en 8pin til 6pin kabel håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Om det er PCI-E så er det som oftest splitter eller at du skal kunne plugge den inn direkte. Hvis du ikke mener 8 pin CPU, for da er det litt verre. Til opplysning så er de 2 ekstra pinnene på en 8 pin kontra 6 pin KUN jording, ingenting annet. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Skjermkortet mitt hd 4890 krever 2x 6pins strømkontakter, mener du at jeg kan ha en 8pin kabel i? at 2pinner blir som jording? forsto kanskje ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Om du får 8 pinneren til å passe så går det greit. En 8 pinners PCI-E kabel er bare en vanlig 6 pin med 2 ekstra pinner som er KUN JORDING, de overfører IKKE Strøm!!! Eneste er at de signaliserer at PSU-en kan levere over 75W og opp til 150W på den kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå