Zappy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, nå og da selger Rimi brett med 24 Colabokser til litt over en hundrelapp, men litt for sjeldent for min smak. Vet noen en måte å få tak i brett i Bergen i disse dager? Jeg får overdose på Melk og Øl om jeg ikke får tak i Cola snart... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hehe.. Du kan eventuelt spørre på Rimi da, kanskje de har noe på lageret. Eller kanskje kjøpe Cola på plastflasker ? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Hmh nei, jeg er ikke et stort fan av Cola på plastflasker. Kan drikke det, men da drikker jeg heller andre ting. Spørre på Rimi kan jeg vel, men ser ikke for meg at jeg får noe ut av det... Jeg sender like godt en mail til Rimi og maser på de. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Svar fra ICA: Hei! Takk for at du henvendte deg til oss. Det kommer et tilbud hos RIMI til 17. mai. Har du andre spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper gjerne til! Vil du vite mer om vårt arbeid eller få tips på inspirerende oppskrifter, gå in på www.ICA.no. Vennlig hilsen ICA Kundekontakt Wuhu, markert i kalenderen. ;D Endret 10. mars 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vil ha Cherry Coke i alle butikkene Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Pleier ICA å ha tilbud Zappy? Ser eposten din var fra de. Lenke til kommentar
reke Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Pleier ICA å ha tilbud Zappy? Ser eposten din var fra de. Nei, men det er ICA som eier RIMI så ICA sparer sikkert litt penger inn ved å ha en felles kommunikasjonsavdeling. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vil ha Cherry Coke i alle butikkene Smakte det i USA, kasta halve fordi det smakte vondt. Jeg vil heller ha tilbake vanilla coke. Jeg tror Cola med mint hadde vært godt Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vil ha Cherry Coke i alle butikkene Jeg fikk hundrevis av en kompis som jobbet på Ica. De hadde visst gitt opp å selge de, da de ikke ble solgt og kun tok plass. Synd jeg lagde colabombe av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå