Insomniatic Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er halvveis i brenningen av Acer fabrikkstandard, og skal sette inn DVD 2, etter at brenning av 1 gikk feilfritt. Men nå låser alle blanke dvder jeg setter inn seg automatisk. Jeg setter inn -> trykker OK (som vil fortsette brenning av nr. 2), så står den på 0% lenge, så løser plata seg ut, uten at noe er blitt brent inn. Jeg har til nå brukt 5 DVD'er (6 med den som virka) og må snart ut å kjøpe nye Noen som vet hvorfor alle plutselig låser seg helt? Jeg velger ikke å formatere den eller noe i det jeg setter inn! Og hvis jeg bare setter inn en, går til Min Datamaskin og sjekker egenskaper for DVDen, og all plassen er brukt. 4,7 GB. Kjører Windows Vista. Brenning har gått bra tidligere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bildet det la ved viser at ingenting er brukt: Brukt 0, ledig 0. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Bildet det la ved viser at ingenting er brukt: Brukt 0, ledig 0. Viser også at ingenting er ledig Men fiksa det ved å boote med W7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå